Skravletråden :)

Æææ
Da er vi 2. Men jeg har allerede begyndt spyingen så jippi. Prøver inderlig å finne det positive i det hehehe

Æææsj, ja prøv å være positiv ;) et godt tegn at vi har symptomer :D

Ooooooj :p Epleskrott :) når sier dere det da?

Her vet søsknene og foreldra det :D

Holdt på å røpe mg mange ganger hos svigers nå :p

Jeg har hvert hos besteforeldrene mine helt siden i går siden samboeren har hvert på jobb i natt. Å jeg har ved flere anledninger nesten røpe meg.
Nå kom pappa og stemor også. Så da får vi se. Stemor er veldig flink til å lese meg. :-/

Ooooooj :p Epleskrott :) når sier dere det da?

Her vet søsknene og foreldra det :D

Har lyst til å vente ei stund med å fortelle slekta :) Er 6+2 i dag. Sist fortalte vi ca uke 10 fordi vi skulle i et bryllup i nær slekt når j var 12 uker. Så for å ikke stjele oppmerksomheta ved å fortelle i bryllupet gjorde vi d litt før... :) Ei på sida til sambo vet da, de har visst at vi har prøvd også :)

Klarte forresten å holde meg :p Flink jente!! :D

Jeg har hvert hos besteforeldrene mine helt siden i går siden samboeren har hvert på jobb i natt. Å jeg har ved flere anledninger nesten røpe meg.
Nå kom pappa og stemor også. Så da får vi se. Stemor er veldig flink til å lese meg. :-/

Hvordan går det?? hehe... :) Er ikke så lett å ikke si noe altså, har jo røpet meg til 2 mer enn planlagt allerede :p DÅRLIG på å lyve ;)

Når man ikke kan spise spekekjøtt, så finner vi alternativ :-)
Bruker spekekjøtt i fonduegryte :-)

Back
Topp