Skravletråden :)

morn!

her er det barnetv og soffa. kaffe og nyheter på meg,mens mini koser seg :) så er det en time sying mens mini leker litt har jeg bestemt :) ett par bestillinger og en gave jeg ikke vil sitte med i morgen.

Venninnen min ringte meg i går å sa hun hadde hvert på Stoff og Stil i Drammen..
Ble litt fornærma for at hun ikke ventet til i dag så jeg kunne blitt med!:mad:

Venninnen min ringte meg i går å sa hun hadde hvert på Stoff og Stil i Drammen..
Ble litt fornærma for at hun ikke ventet til i dag så jeg kunne blitt med!:mad:

hihi,dårlig gjort!!!!! bruker ikke ss så mye faktisk.. men nå har vi 5 flotte ande stoffbutikker her med maaaassse snop! :)

hihi,dårlig gjort!!!!! bruker ikke ss så mye faktisk.. men nå har vi 5 flotte ande stoffbutikker her med maaaassse snop! :)

Her er det en flott stoffbutikk.. Men hvis jeg virkelig skal storhandle drar jeg til S&S.
Så tar vi en tur innom IKEA innimellom i samme slengen :P

Her er det en flott stoffbutikk.. Men hvis jeg virkelig skal storhandle drar jeg til S&S.
Så tar vi en tur innom IKEA innimellom i samme slengen :p
aha, je bruekr stort sett kun ribb fra ss, noen av de fotoprintstoffene og litt av det andre. du får sjekke ut www.olivias.no den er her i regionen, samt 4 andre uten nettbutikk :) ellers handles det mest på www.pppp.no og sydilla.no :)

aha, je bruekr stort sett kun ribb fra ss, noen av de fotoprintstoffene og litt av det andre. du får sjekke ut www.olivias.no den er her i regionen, samt 4 andre uten nettbutikk :) ellers handles det mest på www.pppp.no og sydilla.no :)

Har hvert på sydilla.. men de andre der var nye for meg ;)

God formiddag! Jeg var såå opplagt for en time siden, men nå siger det på.. Herregud trøtt!!

-Taster fra appen-

Omsider på tur hjem. Sliten etter mange timer i ulike butikker.
Skal bli deilig å legge seg på sofa etterhvert.

Jeg var å titta på babyklær idag! Så utrolige søte ting! men turte ikke kjøpe noe :p Mest fordi det er så vanskelig å tro at det faktisk er sant at det er babis i magen, men tenkte også at jeg har ganske mange måneder å kjøpe inn ting på, så venter heller litt ;)

Kunne tenkt meg en liten vogn å klikke bilsetet på jeg også, men får se om jeg får tak i noe til hovedvognen heller :)

Her blir det nok maxi-cosi bilstol og easywalker vogn. De kan kobles sammen :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp