Skravletråden :)

Klokka er ikke engang tolv og jeg har allerede inntatt dagens fjerde måltid, hvordan skal dette gå! :eek:

Jeg fant farger som passer begge kjønn, også hekler jeg bare en kant rundt i rett farge når den tid kommer ;0) (selv om jeg er bombe sikker på at det er ei der inne)

Er det teppe jeg skal strikke :) I silkeull, ett lilla og ett i muldvarp :) Beste teppe som fins :)
Jeg skal strikke i merinoull jeg, grå eller lusbrun:) leste et sted at den silkeulla kunne virke litt kald, og merino var varmere, så da går jeg for den siden det blir høst/vintebaby:) Men hver sin smak:D

Jeg skal strikke i merinoull jeg, grå eller lusbrun:) leste et sted at den silkeulla kunne virke litt kald, og merino var varmere, så da går jeg for den siden det blir høst/vintebaby:) Men hver sin smak:D

Silkeulla fra Nøstebarn er behagelig varm, hadde den til septemberjenta mi sist. Syns den ulla er mye mer behagelig til babyen ;) Men som sagt, det er hver sin smak.

Last edited:
5+0 idag :) Mistet da jeg var det i oktober. Neste milepæl er 6+1. Mistet da jeg var det i desember :( Men denne gangen SKAL det gå bra!

I dag blir det lasagne med gulrotrasp og karbondadeig, selvfølgelig salat ved siden av... Fant også nanbrød i fryseren :) nam!

Sovner snart på sofan.... Zzzzzzzzz

Back
Topp