Klokka er ikke engang tolv og jeg har allerede inntatt dagens fjerde måltid, hvordan skal dette gå! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5+0 jeg også idag. Fortsatt ingen kvalmeFruJohnsen: Jeg er 5+0 i dag. Jeg håper selvsagt at det ikke blir noe oppkast. I hate it.![]()
Håper du får i deg noe mat!
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Har lyst til å strikke morsigne teppe, men blir nok bare ett i kjønnsnøytrale farger, vi vil heller ikke viteJeg har bestilt tråd til teppe. Skal faktisk strikke 2 siden vi ikke skal vite kjønn![]()
Har lyst til å strikke morsigne teppe, men blir nok bare ett i kjønnsnøytrale farger, vi vil heller ikke vite![]()
Jeg skal strikke i merinoull jeg, grå eller lusbrunEr det teppe jeg skal strikkeI silkeull, ett lilla og ett i muldvarp
Beste teppe som fins
![]()
HurraDa har jeg vært hos legen og testen var positiv der også!!![]()
Jeg skal strikke i merinoull jeg, grå eller lusbrunleste et sted at den silkeulla kunne virke litt kald, og merino var varmere, så da går jeg for den siden det blir høst/vintebaby
Men hver sin smak
![]()
Da har jeg vært hos legen og testen var positiv der også!!![]()
Jeg mistet "i morra" (5+5) i mai/juni så morgendagen er en milepæl for meg!!5+0 idagMistet da jeg var det i oktober. Neste milepæl er 6+1. Mistet da jeg var det i desember
Men denne gangen SKAL det gå bra!
Mm.. Her ble det Bali kyllinggryteHer blir det hjemmelaga potetmos og stekt pøse til middagmatlei for tiden