Åh jada! Funnet vogna mi jeg nå! Haha ^^ Emmaljunga City Cross! Også falt for barneseng og...og... masse! Kjøpte ikkeno da! *flink*
-Taster fra appen-
DA var du flink!!
Har emmaljunga edge duo fra førstemann, digger emmaljunga!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh jada! Funnet vogna mi jeg nå! Haha ^^ Emmaljunga City Cross! Også falt for barneseng og...og... masse! Kjøpte ikkeno da! *flink*
-Taster fra appen-
Begge de venninnene jeg var på tur med veit detDa syns jeg du var flink!!!Ingen som har misstanke om babyen i magen heller?
![]()
ÅåååjaBegge de venninnene jeg var på tur med veit detHun ene var den første som fikk vite (sendte bilde av testen og spurte om hun så streken hun også, den var så svak) og hun andre fikk vite det fordi jeg har hatt en del strekking og smerter og flyr på do hele tida
![]()
Uff nei jeg tør ikke enda. Er bare 4+4 foreløpig!Ååååjakunne du shoppa litt da
![]()
Fornuftig!Uff nei jeg tør ikke enda. Er bare 4+4 foreløpig!
Hehe, ja kjenner det selv. Mannen skal på jobb halv ti, så jeg tenker jeg legger meg daGjeeeesp... Når du vurderer å legge deg, kikker på klokka og ser den er 21:00..... #denfølelsen![]()
Hehe, ja kjenner det selv. Mannen skal på jobb halv ti, så jeg tenker jeg legger meg da![]()
Har du fått det til nå? Ser ingen signatur hos deg![]()
Mange uker er du?Er det flere som føler seg kvalme nå? Jeg kjenner ikke noe til det enda, bare når jeg lukker øynene på t-bane/tog/buss, så det er derfor jeg undrer...
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Sitter med frokosten nåFruJohnsen: Jeg er 5+0 i dag. Jeg håper selvsagt at det ikke blir noe oppkast. I hate it.![]()
Håper du får i deg noe mat!
SupertJa, jeg fikk den bort.Det er snart to år siden jeg la de til, så da var det ikke så rart at jeg hadde glemt hvordan det gjøres.