Skravletråden :)

Åh jada! Funnet vogna mi jeg nå! Haha ^^ Emmaljunga City Cross! Også falt for barneseng og...og... masse! Kjøpte ikkeno da! *flink*

-Taster fra appen-

DA var du flink!!:D

Har emmaljunga edge duo fra førstemann, digger emmaljunga!! :D

Da syns jeg du var flink!!! :D Ingen som har misstanke om babyen i magen heller? ;)
Begge de venninnene jeg var på tur med veit det :P Hun ene var den første som fikk vite (sendte bilde av testen og spurte om hun så streken hun også, den var så svak) og hun andre fikk vite det fordi jeg har hatt en del strekking og smerter og flyr på do hele tida :P

Begge de venninnene jeg var på tur med veit det :P Hun ene var den første som fikk vite (sendte bilde av testen og spurte om hun så streken hun også, den var så svak) og hun andre fikk vite det fordi jeg har hatt en del strekking og smerter og flyr på do hele tida :P
Ååååja ;) kunne du shoppa litt da ;)

Gjeeeesp... Når du vurderer å legge deg, kikker på klokka og ser den er 21:00..... #denfølelsen ;)

Gjeeeesp... Når du vurderer å legge deg, kikker på klokka og ser den er 21:00..... #denfølelsen ;)
Hehe, ja kjenner det selv. Mannen skal på jobb halv ti, så jeg tenker jeg legger meg da :)

Har du fått det til nå? Ser ingen signatur hos deg :)

Ja, jeg fikk den bort. :) Det er snart to år siden jeg la de til, så da var det ikke så rart at jeg hadde glemt hvordan det gjøres. ;)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

God morgen! På veien inn til jobb idag føltes det nesten som om jeg kom til å spy, men gikk heldigvis over :p litt uggen ennå :/

Er det flere som føler seg kvalme nå? Jeg kjenner ikke noe til det enda, bare når jeg lukker øynene på t-bane/tog/buss, så det er derfor jeg undrer...

Er det flere som føler seg kvalme nå? Jeg kjenner ikke noe til det enda, bare når jeg lukker øynene på t-bane/tog/buss, så det er derfor jeg undrer...

Mange uker er du? :) jeg begynte litt igår, 4+4

-Taster fra appen-

Åh herregud så sulten! Gjør vondt jo!

-Taster fra appen-

FruJohnsen: Jeg er 5+0 i dag. Jeg håper selvsagt at det ikke blir noe oppkast. I hate it. :-P
Håper du får i deg noe mat! :)

FruJohnsen: Jeg er 5+0 i dag. Jeg håper selvsagt at det ikke blir noe oppkast. I hate it. :-P
Håper du får i deg noe mat! :)

Sitter med frokosten nå :P må begynne å stå opp tidligere for å spise!

Håper også jeg slipper oppkast..! Det er grusomt!

-Taster fra appen-

Våknet i femtiden av at gutten min sto å spydde i vasken på badet. Skal ikke gå i detalj, men kan si såpass at vasken gikk tett og lukten var grusom. Så med min kvalme i tillegg var dette en heller tidlig og dårlig start på dagen :(

Back
Topp