***skravletråden for JUNI***

Ok, jeg vet jeg burde sagt noe, men hadde store problemer med å holde meg, hadde jeg åpnet munnen hadde jeg bare begynt å le :p

Altså, vår eldste er veldig veslevoksen når det kommer til frøkna, han prøver å oppdra henne og er veldig flink til å fortelle henne når hun gjør noe galt, eller ting ikke er helt som det skal. Han er MYE strengere enn oss, og sier ofte ting på en veldig krass måte slik at hun noen ganger blir lei seg.
Vi har fortalt han gang på gang på gang på gang..... at han ikke skal, og heller si i fra til oss.
Likevel er det ikke bestandig han lar være.
Slik var det også når vi spiste før i dag.
Frøkna satt litt skjevt på stolen sin, ja de skal sitte ordentlig ved bordet, men å sitte litt skjeft er selvfølgelig helt greit.
Likevel er eldsten på henne, han sier "du L, sitt ordentlig!! Du ligner på ei høne"
Ser på øynene hennes at hun først blir litt lei seg for å bli kalt høne, så lyser de opp og "det går en fanden i henne".
Hun retter seg i ryggen, ser på han og sier høyt "kykkeliky!"
Der ble han stille gitt, og jeg må jobbe veldig hardt for å ikke knekke sammen

:laughing001 Snartenkt :laughing001

Jeg skulle lage en ny togbane til lillemor (den jeg lagde tidligere i dag ble godt mottatt) mens hun spiste kveldsmat. Så kom hun opp igjen for tidlig, og da skulle hun absolutt hjelpe til. Ødela jo alt jo :rolleyes::hilarious::oops::D

Awww. Lille skjønne ungen min <3
Hun våknet, og begynte å gråte. Og hun er bare så nydelig når hun sitter i senga og strigråter, for livet eeeeeeer så fælt. Så får hun pupp, og på sekunder går vi fra krokodilletårer til stillhet, og øynene lukker seg og den lille kroppen slapper helt av <3

Jeg skulle lage en ny togbane til lillemor (den jeg lagde tidligere i dag ble godt mottatt) mens hun spiste kveldsmat. Så kom hun opp igjen for tidlig, og da skulle hun absolutt hjelpe til. Ødela jo alt jo :rolleyes::hilarious::oops::D
Hehe noen leker er veldig gøy for oss voksne også

Hvordan har det gått? De blir vel litt utålmodige etter hvert ja :)

Nå er vi i Elverum! Hun har vært litt mer urolig i dag, så nå håper jeg på en god natt! Var mye lettere nå vi ryddet litt plass så jeg kunne sitte litt bak med henne, men gubben er veldig lang(194), så blir ikke så lenge av gangen siden jeg også er ganske lang(178), så da blir det litt trangt. Jeg syns hun er veldig flink!

Nå er vi i Elverum! Hun har vært litt mer urolig i dag, så nå håper jeg på en god natt! Var mye lettere nå vi ryddet litt plass så jeg kunne sitte litt bak med henne, men gubben er veldig lang(194), så blir ikke så lenge av gangen siden jeg også er ganske lang(178), så da blir det litt trangt. Jeg syns hun er veldig flink!

Siste dag i morgen? Ha en fin tur :)

Ser dårlig ut med rundt tall i kveld :(
Mangler rundt 40 innlegg og vet ikke hvordan jeg skal klare det

Back
Topp