***skravletråden for JUNI***

Oi, hva skjer da?
Vet at det prosjektet som sender meg "Norge rundt" kommer til å ha en intens periode, et annet prosjekt skal inn i forhandlinger så tror de også ønsker å sende meg "Norge rundt" for å ikke snakke om at studiene begynner igjen i september som er samlingsbasert og skal være alle andre steder enn her hvor jeg bor :P

Ja egentlig ^^
Gjør det ferdig i morgen, for jeg kan ikke støvsuge når Lillejenta sover, men bortsett fra det så er jeg ferdig.
Så bra da [emoji14] Måtte også gå over badet i dag gitt [emoji23] Men glemte støvsuginga. Får ta den i morgen jeg også. [emoji849]

Kan støvsuge når unger sover, verre med mannen [emoji849][emoji23][emoji23][emoji23]

Vet at det prosjektet som sender meg "Norge rundt" kommer til å ha en intens periode, et annet prosjekt skal inn i forhandlinger så tror de også ønsker å sende meg "Norge rundt" for å ikke snakke om at studiene begynner igjen i september som er samlingsbasert og skal være alle andre steder enn her hvor jeg bor :p

Har du vurdert å lage en klone av deg selv?

Så bra da [emoji14] Måtte også gå over badet i dag gitt [emoji23] Men glemte støvsuginga. Får ta den i morgen jeg også. [emoji849]

Kan støvsuge når unger sover, verre med mannen [emoji849][emoji23][emoji23][emoji23]

Våkner han når du støvsuger altså? Trodde snorkingen bråkete mer jeg :D

Blæ.
Tung dag. Ingen grunn egentlig.
Hadde tenkt meg på shopping, men med yngste med karantene utgikk jo det så jeg er stuck hjemme og har ikke engang ryddet og vasket halvparten av det som var planen.
Så sier mannen at han ikke kommer hjem og jeg leter frem fiskepinner som er det eneste jeg finner av mat i fryseren. Han ombestemmer seg og bestiller pizza som han kommer med om et kvarter (en time fra han varslet meg)

I mellomtiden kommer min kusine med invitasjon. Til 40-års dag. Og jeg innser at... Vel... At... Hun er et år eldre enn meg. Et år og en dag eldre enn meg.

Derved.
Vi fyller faktisk 40 neste år og må ha en fest da. Vi hadde felles 70 års dag for fire år siden så neste år skal vi vel ha 80 års dag da (jeg og min mann er like gamle, det er juli og to dager av august som skiller oss)

Æææææ, jeg blir 40 neste år! Jeg husker når mine foreldre ble 40!!!

Og hva søren gjør man med barnevakt? Vi burde hatt en barnevakt. For at vi skal kunne gå på fest må vi ha barnevakt. Mine foreldre skal jo dit. Min bror også. Han har en svigerfamilie. Det har jo jeg også, men den bor ikke her... Må jeg gå alene da, kanskje. (det er jo ikke like kjekt da)

Men så er det neste år da ? For da har vi altså vår dag da. Og vi har unger. Og svigers inviteres jo men svigerfar har unger på alder med våre eldste. Da vi ble 35 inviterte vi med unger. La våre, svigerfar dro vel til hotellet, noen ble lagt på loftet, og min bror sine ble hentet av barnevakten. Sånn et godt stykke utpå kvelden. Vi hadde ikke en fyllefest. Jeg drikker jo ikke. Vi hadde noe øl og vin til maten og noen hadde med seg ei flaske til kvelden. Men ikke fyll, så ungene løp ute i hagen lenge.

Siden den tid har vi fått lillemor som er 3,5 neste sommer.

Et år å tenke på. Men bare tre uker å finne en løsning til årets fest.

Det er jo egentlig kjekt

Jeg er bare. Bahh. Sliten og lei. Uten grunn
Stor klem! Tenkt det, 40 år! Jeg følte jo de over 25 var kjempegamle når jeg var ung....
Håper du finner en løsning!

Vet at det prosjektet som sender meg "Norge rundt" kommer til å ha en intens periode, et annet prosjekt skal inn i forhandlinger så tror de også ønsker å sende meg "Norge rundt" for å ikke snakke om at studiene begynner igjen i september som er samlingsbasert og skal være alle andre steder enn her hvor jeg bor :p
Heftig !!

Stor klem! Tenkt det, 40 år! Jeg følte jo de over 25 var kjempegamle når jeg var ung....
Håper du finner en løsning!
Å bli 40 har jeg valgt å ikke fokusere på enda. Jeg må bli 39 først...Men der ble veldig reelt npr min kusine blir det.

Antar det blir bare meg som blir å delta på hennes fest, siden vi jo rett og slett ikke har barnevakt. De to eldste kunne vi trolig fått til overnatting hos venner. Men så har vi yngste også.

Det ordner seg nok

Å bli 40 har jeg valgt å ikke fokusere på enda. Jeg må bli 39 først...Men der ble veldig reelt npr min kusine blir det.

Antar det blir bare meg som blir å delta på hennes fest, siden vi jo rett og slett ikke har barnevakt. De to eldste kunne vi trolig fått til overnatting hos venner. Men så har vi yngste også.

Det ordner seg nok
Mye å tenke på. Men det er jo bare (") for en kort periode. Når dere blir 50 trenger dere kanskje ikke b.vakt :p

Mye å tenke på. Men det er jo bare (") for en kort periode. Når dere blir 50 trenger dere kanskje ikke b.vakt :p

Hehe. Når vi blir 50 er yngste 13,5 men siden de eldste da blir 21 og 18 kan de nok fint klare seg "hjemme alene" en kveld tenker jeg. :-)

Hehe. Når vi blir 50 er yngste 13,5 men siden de eldste da blir 21 og 18 kan de nok fint klare seg "hjemme alene" en kveld tenker jeg. :)
Du får glede deg til det da hehe

Humøret er ravnsvart I dag. For lite søvn, yngste var sutrete uansett hva jeg gjorde, det svir I puppene, vekta har gått opp masse denne uken, og mannen skal jobbe i natt så jeg er alene med ungene til middag og utover kvelden. Jeg synes synd på meg selv! Måltider er stressende greier med en ettåring som konstant prøver å stikke av fra stolen sin!

Vi har vært der så mye at ungene forventer det. Ferie = bestemor. Overnatte hos besten noen ganger. Leke med tante og onkel på 11 og 9. Og de voksne. Og hunderfossen. Enten med besten og de to yngste barna hans eller bare oss.

De var sur det året vi dro til dyreparken. Men i ettertid har de lyst tilbake. Men forventer egentlig hunderfossen
Aha skjønner. Vi har vært mer i dyreparken. Familie og venner i både Arendal og kr.sand

Back
Topp