Jupp har detFått deg ny mobil?[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp har detFått deg ny mobil?[emoji16]
Ja hingster kan få røffere behandlinger til tider. Så kommer det Ann på avl. blodslinjer er hetere en andre. Så ikke alt kan skyldes mennesker. Indirekte!
Men som regel et dyr som oppfører seg aggresivft mot mennesker, som skal være tamme. Er som regel pga av mennesker....
Men havner du midt i skudd linjen er det noe annet [emoji14]
Din situasjon hørtes ut som en kombinasjon [emoji23][emoji848]
En shortsHva strikker du?
Et par jenter som var glade for å få hjem mammaen sin.Godt å komme hjem nå vil jeg tro
Heftig mes kjøring men samlet sett en veldig fin tur!Aha skjønner
Reisebagen?HEI JENTER
Spørsmål. Hvilken merke er den sekken som har indelt rom. Man åpner den så henger den opp og kan brukes som hyller. Så har de samme versjon i barne str og voksen...Kanskje kjedelig utseende
KanskjeReisebagen?
Etter noen timers søvn fikk snuppa en smoothiepose.
Den kom retur høres det ut som.
God kveld alle sammen
En dag igjen på ferie så er det ferie![]()
Er ikke den, men den kommer til å være slitsom, må ha med frøkna på jobb i morgen1 dag er ikke mye[emoji16]
Er ikke den, men den kommer til å være slitsom, må ha med frøkna på jobb i morgen
Vi skal besøke min kusine etter jobb.Ohh. Da ser jeg den[emoji85]
Vi skal besøke min kusine etter jobb.
Frøkna blir med meg, eldste blir med mannen, og Lille U har barnehage rett ved siden av jobben.
Blir tungvindt å dra hjem å hente det to eldste siden det er nesten 30 km hver vei
Har kjøpt klistremerke bøker