***skravletråden for JUNI***

Hmm kengubarnet fikk lov å ta med en kompis på hytta i sommer, han spurte en kompis som fikk lov av foreldrene.
Men ingen av oss voksne har snakket sammen, skal vi eller de tar kontakt?

Jeg ville tatt kontakt siden det er dere som skal ha ham med[emoji4]

Oi. Ja den bussturen misunner jeg deg ikke! Blir så grusomt bilsjuk i buss.
Det blir ikke jeg så det er greit.

Guttungen ble derimot det på vei nedover, ikke ille men han syntes det var ille nok så han får reisesykepille så går det nok bra opp igjen også

Trolig et badestopp enten i Halmstad eller noe lenger opp i Sverige og et pizza og herje i en tuftepark-stopp rundt Moss et sted og så kjøre oppover Norge på natta, vi skal til Sunnmøre så det er jo et godt stykke i Norge også.

Lille U har funnet ut at han vi slutte i barnehagen :P

Var og hentet han i dag, og begynte å snakke litt med han om storebarnsavdelingen han skal over i.
Han har vært på besøk der flere ganger og elsker å være der.
Men i dag hadde pipen en annen lyd gitt.
Han ble så sur når jeg sa det.
Han skulle ikke være der, og ble skikkelig trassig, han skulle være hos Mommo (mormor), og det var ikke noe å diskutere en gang.

Vel, da vet jeg hvertfall at han hadde det fint når han var der i helgen :)

Hehe, koset seg hos mommo han![emoji173]️[emoji7]

Lille U har funnet ut at han vi slutte i barnehagen :p

Var og hentet han i dag, og begynte å snakke litt med han om storebarnsavdelingen han skal over i.
Han har vært på besøk der flere ganger og elsker å være der.
Men i dag hadde pipen en annen lyd gitt.
Han ble så sur når jeg sa det.
Han skulle ikke være der, og ble skikkelig trassig, han skulle være hos Mommo (mormor), og det var ikke noe å diskutere en gang.

Vel, da vet jeg hvertfall at han hadde det fint når han var der i helgen :)
Haha så morsomt. :p

God natt ;)

God morgen

Jeg har vært våken siden litt før seks for jeg fikk ikke sove.
Nå sitter jeg på trappa og venter på min medsammensvorne, vi skal hente frokostbrød til alle sammen. Eller, frokost og matpakke skal det være beregnet til. Og evt påfyll av melk og pålegg som er bestilt. For siste gang nå da, for i dag reiser vi hjem
Har dere hatt en fin tur?

God morgen
Mannen på jobb, Kengubarnet sover
Telefonen min ligger på postkontorer, men jeg er uten bil

Sånn da har man startet opp på medisiner . Tar sin stund før man merker bedring da:) guttungen fri her i dag. Badeland og kos

Back
Topp