***skravletråden for JUNI***

Huffda..Ikke noe godt det da, men til å være høygravid og med tvillinger så er det kanskje ikke "så" ille ? jobber du ?
Neida, det kunne vært mye verre :)

Er sykmeldt fra jobb, men har vært fulltidsstudent fram til nå. :)

Lille U har funnet ut at han vi slutte i barnehagen :P

Var og hentet han i dag, og begynte å snakke litt med han om storebarnsavdelingen han skal over i.
Han har vært på besøk der flere ganger og elsker å være der.
Men i dag hadde pipen en annen lyd gitt.
Han ble så sur når jeg sa det.
Han skulle ikke være der, og ble skikkelig trassig, han skulle være hos Mommo (mormor), og det var ikke noe å diskutere en gang.

Vel, da vet jeg hvertfall at han hadde det fint når han var der i helgen :)

Skjønte at alle har vært nede for telling[emoji20]
Snille mamma og pappa som avlaster mannen[emoji173]️
Ja, det er gull verdt med mine foreldre som hjelper til.

Pappa er syk og mamma er bortevekke. Mormor og morfar må passe på oss. Konkluderte lillemor. Som dessuten synes at mammaer ikke skal ha lov til å reise bort når de har små barn.

Godt vi starter på hjemreisen i morgen

God morgen

Jeg har vært våken siden litt før seks for jeg fikk ikke sove.
Nå sitter jeg på trappa og venter på min medsammensvorne, vi skal hente frokostbrød til alle sammen. Eller, frokost og matpakke skal det være beregnet til. Og evt påfyll av melk og pålegg som er bestilt. For siste gang nå da, for i dag reiser vi hjem

God morgen

Jeg har vært våken siden litt før seks for jeg fikk ikke sove.
Nå sitter jeg på trappa og venter på min medsammensvorne, vi skal hente frokostbrød til alle sammen. Eller, frokost og matpakke skal det være beregnet til. Og evt påfyll av melk og pålegg som er bestilt. For siste gang nå da, for i dag reiser vi hjem
Høres ut som dere har vært på camping?

Deilig å reise hjem. Det skal vi i dag. Har vært på gamle trakter med hele familien. Har fått nok av både familie og gammeldagse løsninger :p

Høres ut som dere har vært på camping?

Deilig å reise hjem. Det skal vi i dag. Har vært på gamle trakter med hele familien. Har fått nok av både familie og gammeldagse løsninger :p
Ikke helt. Jeg og eldstemann er på tur med korpset

Vi bor i rekkehus-ferieleiligheter i en feriepark i Danmark

Bussen setter kursen hjemover om halvannen time og så er vi da hjemme sånn et døgn sener eller noe sånn avhengig av hvor lange pauser vi tar. Det er to sjåfører som bytter på men utrn pauser kommer vi hjem midt på natten

Ikke helt. Jeg og eldstemann er på tur med korpset

Vi bor i rekkehus-ferieleiligheter i en feriepark i Danmark

Bussen setter kursen hjemover om halvannen time og så er vi da hjemme sånn et døgn sener eller noe sånn avhengig av hvor lange pauser vi tar. Det er to sjåfører som bytter på men utrn pauser kommer vi hjem midt på natten

Oi. Ja den bussturen misunner jeg deg ikke! Blir så grusomt bilsjuk i buss.

Ja, en veldig bra organisert korpsfestival dette her, der fungerer fint og alt er tilrettelagt .været er nydelig og vi har meldt oss på en passe mengde spilling så vi har en god balanse mellom spilling og moro

Skape gode minner[emoji16]
Håper det går bedre med de hjemme?

Back
Topp