Jeg og mannenHar du gjort det selv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og mannenHar du gjort det selv?
Å jaJeg og mannen

Jeg tømte 15 kg salt ig han ordnet med pumpeÅ ja![]()
Kjempefin. Skulle ønske jeg kunne vist filmen [emoji7]For en herlig reaksjon[emoji7][emoji7]
StyrketreningJeg tømte 15 kg salt ig han ordnet med pumpe
He heStyrketrening
Venter to gutterDa har du jo forhåpentligvis enda en liten stund å bli utålmodig enda! Er det ei jente du venter nå også?
Neida, det kunne vært mye verreHuffda..Ikke noe godt det da, men til å være høygravid og med tvillinger så er det kanskje ikke "så" ille ? jobber du ?
Ja, det er gull verdt med mine foreldre som hjelper til.Skjønte at alle har vært nede for telling[emoji20]
Snille mamma og pappa som avlaster mannen[emoji173]️
Det må man få gjort no med. Enig at det er store dyrmen jo større jo snillere er de. Fåtall som er skummel. Men man skal ha respekt
Lurer på hva jeg skal kjøpe å ha med på hytts som 12 og 13 åringer kan drive med
Høres ut som dere har vært på camping?God morgen
Jeg har vært våken siden litt før seks for jeg fikk ikke sove.
Nå sitter jeg på trappa og venter på min medsammensvorne, vi skal hente frokostbrød til alle sammen. Eller, frokost og matpakke skal det være beregnet til. Og evt påfyll av melk og pålegg som er bestilt. For siste gang nå da, for i dag reiser vi hjem
Ikke helt. Jeg og eldstemann er på tur med korpsetHøres ut som dere har vært på camping?
Deilig å reise hjem. Det skal vi i dag. Har vært på gamle trakter med hele familien. Har fått nok av både familie og gammeldagse løsninger![]()
Ikke helt. Jeg og eldstemann er på tur med korpset
Vi bor i rekkehus-ferieleiligheter i en feriepark i Danmark
Bussen setter kursen hjemover om halvannen time og så er vi da hjemme sånn et døgn sener eller noe sånn avhengig av hvor lange pauser vi tar. Det er to sjåfører som bytter på men utrn pauser kommer vi hjem midt på natten
Nei. Men jeg tenkte jeg skulle prøve, for det var jo den gule denne gangen. Kanskje det ville være annerledes da.... Optimist![]()
Mannen har tatt med ungene ut, og jeg skal lage muffins. Bare fra pakke, men det er ok. Jeg har liksom gitt opp å lage glutenfritt helt fra bunnen når pakken smaker så godt ^^
Da fikk vi prøvd kjøp/salg på markedplace her i Danmark. Danskene er hyggelige. Fikk en stokke solskjerm til bilstolen, helt ny. Til halv pris. Solen traff henne akkuratt bittelitt men nå er det full beskyttelse, endelig!
Ja, en veldig bra organisert korpsfestival dette her, der fungerer fint og alt er tilrettelagt .været er nydelig og vi har meldt oss på en passe mengde spilling så vi har en god balanse mellom spilling og moro