Har så lyst på tredemølle men jo mer jeg ser jo mer forvirret blir jrg.
Hva er bra nok liksom
Jeg kjøpte bare første og beste på tilbud og er knallfornøyd![emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har så lyst på tredemølle men jo mer jeg ser jo mer forvirret blir jrg.
Hva er bra nok liksom
Hvilken kjlpte du? Hva kostet den?Jeg kjøpte bare første og beste på tilbud og er knallfornøyd![emoji28]
Ah ja. Ikke så lett alltid heller. Jeg og mannen har totalt forskjellige ønsker. Men mitt trumfer hans da jeg er allergisk. Så må helst gå for allergivennlig da [emoji39] Mannen liker bedre rottweiler liksom. [emoji849][emoji23]Nei i grunn ikke. Vi er nok forskjellige på ønsker.
Hvilken kjlpte du? Hva kostet den?
Fornøyd?Rebook et-eller-annet[emoji16]
Satt ned fra 12000,- til 6000,-
Da er ungene levert hos mamma.
Vi skippet Tusenfryd siden mannen trenger litt søvn før fest, og velger å prioritere det.
Fine hunder det. Vi får se om det blir hund, jeg er i grunn for glad i å reise til å ha hundAh ja. Ikke så lett alltid heller. Jeg og mannen har totalt forskjellige ønsker. Men mitt trumfer hans da jeg er allergisk. Så må helst gå for allergivennlig da [emoji39] Mannen liker bedre rottweiler liksom. [emoji849][emoji23]
Reagerer altfor mye på de andre rasene til å ha de.
Men bichon havanais kjenner jeg veldig godt til også nå da og de er allergivennlige. Er jo fra mammas kennel også [emoji169] Så jeg kjenner rasen ekstremt godt [emoji7]
Fornuftig. Men var borti det sist søndag på nettbutikken til barnas hus:/Sier de har tomt på lager og at hovedlager rr tomt, da bør de virkelig oppdatere det pø nett for der står det fortsatt på lager...
Har sendt mail så får vi se
Ikke veldig gøy når man selv er livredd hester[emoji23][emoji85]
Så kjiptFornuftig. Men var borti det sist søndag på nettbutikken til barnas hus:/
Hehe noe med det også. Bonusen her er jo at siden mamma har samme rase, siden det er fra hennes oppdrett, kan jeg levere til hu om vi reiser. Vi har også passa hennes om det trengs. [emoji4]Fine hunder det. Vi får se om det blir hund, jeg er i grunn for glad i å reise til å ha hund
Tvitvi for det er kun rutine da [emoji111]Bilen skal på service og eu kontroll i dag, lurer pp hvor dyrt det blir..
Vet det må byttes litt diverse, men håper 10 000 holder for er det jeg har satt avTvitvi for det er kun rutine da [emoji111]
Her har alle som.hadde vært aktuelle hund selvHehe noe med det også. Bonusen her er jo at siden mamma har samme rase, siden det er fra hennes oppdrett, kan jeg levere til hu om vi reiser. Vi har også passa hennes om det trengs. [emoji4]
Åh såpassBlir en tur til Larvik. Så blir det å pakke ut 11 nye ( men siste) kartonger. Da har vi offisielt flytta inn på gården... det tok 2 år
Krysser for det da [emoji4] Kjedelige penger det. Nødvendige da. Men kjedeligeVet det må byttes litt diverse, men håper 10 000 holder for er det jeg har satt av
GmGod morgen
Mannen sover, Kengubarnet og kompis sover