***skravletråden for JUNI***

Det klør i halsen. Er nok litt halsvondt på gang. Får håpe det gir seg kjapt. Ungene er snørrete også. Planleggingsdag I morgen, og mannens siste dag i permisjon. Det har gått så fort! Lillemor blir hjemme på tirsdag, så fra onsdag er vi tilbake til normalen. Da blir jeg og Lillejenta alene hjemme hver dag. Fram til lillemor går ut i ferie.

Helledussen da [emoji1] Vant jammen en instagramkonkurranse igjen [emoji1] En goodiebag til valpen min som kommer om 1.5 uke. Så utrolig gøy da. Gleder meg masse til å se hva jeg vant da til hu [emoji7]

Makan som du vinner da![emoji16] gratulerer!!

Jeg er sliiiiten ! Men! Ting begynner å bli bra, på ene siden av stua hvertfall [emoji849][emoji23]

Fått bort bombay tvbenken og bombay sjenken [emoji23] For de som ikke vet hva det er, er det mørke tunge møbler. Har riktignok enda dumme sofabordet enda, men litt om gangen..

Jeg har fått på plass ny tvbenk og nye bilder [emoji7] Begynner å se mye bedre ut altså [emoji7] Men jeg kjenner det i hele møckings kroppen nå. Som i utgangspunktet er sliten. Og nå er totalt sliten, men på en måte også litt mer lykkelig da [emoji23][emoji7] Jeg tar det jeg får. Eneste jeg MÅTTE ha hjelp med er å få tven over. For en 60 tommers tv klarte jeg ikke alene. [emoji849][emoji13]

Lagt ut bombaymøblene for salg da for en billig pris [emoji4] Håper de blir solgt, så jeg kan kjøpe noe til [emoji56][emoji23]
ce86b8bebdcfc7eefe31448352e47b1e.jpg
db48b48386814e1334fb190c92f870b3.jpg
0251a7c9351f5504bbc2631524de2ccf.jpg
87658a909032f731d0e28bb17a5d3e1e.jpg

Så fint[emoji1] godt å bli kvitt Bombay[emoji28]

Håper lillemor er i form igjen![emoji4]
Det et hun og nå også ute av karantene.

Men du kommer til resten... Jentene har etter det jeg vet sovet hos mamma og pappa i natt.

I går fortalte vi barna at vi får valp. Det ble nøyaktig som jeg så for meg helst. De holdt valpen da "vi skulle bare ta ett bilde av de før den reiste". Da sa jeg hva den skulle hete. Ett navn de faktisk var med å valgte, sånn hypotetisk om de en gang ville ha hund [emoji23] Jeg filma mens jeg fortalte da. Hu eldste begynte gråte av lykke, hu minste trodde oss ikke. Skeptiker tydligvis med smil da. Men hu trengte litt bekreftelse fra oss alle. Endte jo med at vi syns det hele var så fint at både jeg og min mor måtte tørke tårer. Valpen satt i fanget og bare logra den [emoji1]

I dag er det tannlege. Unga har ferie, så de får være med. Jeg skal på ikea også [emoji849][emoji23] Skal kjøpe nytt stuebord [emoji56]

Back
Topp