Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm .lagt hele natta han.Åh såpass ja
Daaa er det på tide å lage kaffe!!! Hvor langt på vei er du ? Er det første barna?Ja.
Jeg skal og nevne det i dag, så kan han foreslå noe han vil ha i gjengjeld som jeg gjør for han.
Synes jeg fortjener den kaffekoppen uansett nå.
Han holdt meg våken med snorkinga si i natt. Pluss at jeg er høygravid med tvillinger![]()

Ånei!!!Barna og faren...
Ligger parken i nærheten?Det tror jeg det blir ja.
Nja. 06.30 men har nesten ikke sovet inatt. Tatt båten hele natten og lille har ikke sovet så godt.Stått opp tidlig i dag?
Ja! Si ifra om du får prøvd de.Har kanskje det ja
Sæby, Nord Jylland.Hvor i Danmark?
Ja, vet du det var skikkelig deilig. Tårene sto i øyekroken når jeg hold lille og vi så at pappa kom!Åh herlig![]()
FantastiskJa, vet du det var skikkelig deilig. Tårene sto i øyekroken når jeg hold lille og vi så at pappa kom!
Jeg er 33+5.Daaa er det på tide å lage kaffe!!! Hvor langt på vei er du ? Er det første barna?![]()
JaaaFantastisk![]()
Ah! Da nærmer du deg stadig! Så gøy med en storesøster som er såpass gammel at hun sikkert gleder seg masse og kan hjelpe til littJeg er 33+5.har ei jente på 7 år fra før
![]()
For kaldt her til slikt og ikke solGenialt med uv telt. Her sitter jeg i sola og lille leker som bare det. #ferie
Så heldigWoho, fikk kaffe på senga![]()
ParisParis eller Wien ?
Så fint de gjør detMm .lagt hele natta han.
Mine foreldre vil ta begge jentene