Ja [emoji14] der har de også hestebutikk med hesteutstyr som er alltid billigere enn hjemme så kjøper de dyre tingene der
Den har jeg besøkt selv[emoji28]
Har ei hestegal bonusdatter[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja [emoji14] der har de også hestebutikk med hesteutstyr som er alltid billigere enn hjemme så kjøper de dyre tingene der
Bleh. Prøvde å få tak i nytt passord på mobilen i går, men fikk bare feilmelding. Kjekt at jeg fremdeles er pålogget på dataen![]()
Sara har egentlig ikke det. Men lander kaoset greit
Sara har glemt en liten ting eller to
Sara pleier å melde fra om at hun selv ikke tåler peanøtter. Har ikke faktisk påvist allergi, men klødde i halsen i mange timer sist jeg bet i og ikke spiste et kjeks med peanøttfyll.
Det går nå likevel trolig helt fint.
Sara har også glemt å lokalisere og pakke epipen til sin sønn
Har husket å melde nøtteallergi på ham da, egentlig bare valnøtt men det er nå så. Men ikke husket den pennen/sprøyta i det siste for det går jo helt fint å holde seg unna.
Fin dag?
Uff daOooh... Melding fra mannen. Han er på vei hjem fra jobb
Yngstemor har fått omgangssyke...
Så braHelt topp[emoji1]
Vinnerlykke duHelledussen da [emoji1] Vant jammen en instagramkonkurranse igjen [emoji1] En goodiebag til valpen min som kommer om 1.5 uke. Så utrolig gøy da. Gleder meg masse til å se hva jeg vant da til hu [emoji7]
Sikkert brukt opp for de neste 10 år nå den [emoji849][emoji23] Men skal nyte den for nå [emoji56][emoji7]Vinnerlykke du
Det må duSikkert brukt opp for de neste 10 år nå den [emoji849][emoji23] Men skal nyte den for nå [emoji56][emoji7]
Så kjipt[emoji13] mobilen er best!
Helledussen da [emoji1] Vant jammen en instagramkonkurranse igjen [emoji1] En goodiebag til valpen min som kommer om 1.5 uke. Så utrolig gøy da. Gleder meg masse til å se hva jeg vant da til hu [emoji7]
Står på kjøkkenet og driver "helligbrøde"![]()
Veldig [emoji16][emoji16][emoji16][emoji7]Så gøy![]()
Jeg har hatt problemer med å komme meg inn på BV de siste dagene, men i dag funker passordet på dataen i alle fall.
Har vært på shopping i dag med ei venninne. Godt
Lillejenta og pappaen var helt alene hjemme, og det har visstnok vært travelt. Det har jeg aldri opplevd gitt.....![]()
Godt han får kjenne på det syns jeg [emoji849][emoji23]
Hva har du fått shoppa? [emoji1][emoji1]