***skravletråden for JUNI***

Sara har glemt en liten ting eller to

Sara pleier å melde fra om at hun selv ikke tåler peanøtter. Har ikke faktisk påvist allergi, men klødde i halsen i mange timer sist jeg bet i og ikke spiste et kjeks med peanøttfyll.

Det går nå likevel trolig helt fint.

Sara har også glemt å lokalisere og pakke epipen til sin sønn
Har husket å melde nøtteallergi på ham da, egentlig bare valnøtt men det er nå så. Men ikke husket den pennen/sprøyta i det siste for det går jo helt fint å holde seg unna.

Satse på at det går bra[emoji4]

Helledussen da [emoji1] Vant jammen en instagramkonkurranse igjen [emoji1] En goodiebag til valpen min som kommer om 1.5 uke. Så utrolig gøy da. Gleder meg masse til å se hva jeg vant da til hu [emoji7]

Helledussen da [emoji1] Vant jammen en instagramkonkurranse igjen [emoji1] En goodiebag til valpen min som kommer om 1.5 uke. Så utrolig gøy da. Gleder meg masse til å se hva jeg vant da til hu [emoji7]

Så gøy :D

Jeg har hatt problemer med å komme meg inn på BV de siste dagene, men i dag funker passordet på dataen i alle fall.
Har vært på shopping i dag med ei venninne. Godt :D
Lillejenta og pappaen var helt alene hjemme, og det har visstnok vært travelt. Det har jeg aldri opplevd gitt..... :rolleyes::p

Står på kjøkkenet og driver "helligbrøde" :P

Jeg har hatt problemer med å komme meg inn på BV de siste dagene, men i dag funker passordet på dataen i alle fall.
Har vært på shopping i dag med ei venninne. Godt :D
Lillejenta og pappaen var helt alene hjemme, og det har visstnok vært travelt. Det har jeg aldri opplevd gitt..... :rolleyes::p

Godt han får kjenne på det syns jeg [emoji849][emoji23]

Hva har du fått shoppa? [emoji1][emoji1]

Godt han får kjenne på det syns jeg [emoji849][emoji23]

Hva har du fått shoppa? [emoji1][emoji1]

Ja ikke sant :D 10 uker pappaperm er snart over, men han har ikke akkurat vært mye alene med henne ^^
Men han trenger ikke det egentlig, han er jo aktiv med ungene uansett. Men det er litt greit at han kan kjenne på hvordan min hverdag er og :)

Back
Topp