***skravletråden for JUNI***

Klesbretting.

Jeg tror bokstavelig talt jeg aldri blir ferdig

Det er alltid en vask i maskina eller til tørk.
I tillegg har jeg alltid er bunke "sokke-rest" som noen av dem finner partneren sin i neste runde, og sånn går det nå...

Haha, og jeg leter etter ting jeg kan vaske[emoji23]

Jeg tror jeg ser sydenturen sveve i uvisse i årene som kommer... For den som husker .mannen sa jo at jeg kunne søke på og planlegge en sydentur neste sommer. (da er der 12 år siden vi var på Malta på bryllupsreise...)

Men nå driver jeg planlegging av feriene fremover.

Legoland er vel av interesse for han på snart ti i begrenset antall år fremover men mannen påpekte at jentene har ikke pass (må de ha det ?) så der får bli neste år. Eller, han ville utsette dyreparken et år eller to så yngste har mer utbytte av det (vi var der når mellomste var 3,5. Snakket med henne i dag. Hun husker at d er var en karusell og en trikk (i kardemommeby) og at de hjalp røverne og fikk pølse og saft. Og at Julius var der (tror jeg hun mer vet enn husker) fra tre dager er der det hun husket. Men hun hadde da glede av det der og da likevel) og Legoland når de har fått pass.

Derved høres det ut som hunderfossen/lilleputthammer da i år (som jeg da vil gjøre til en todagers med overnatting og ta begge de parkene.) korpset skal meget mulig til hunderfossen neste år så ikke dit da i alle fall

Ja de må ha pass[emoji4]
Men skjønte ikke, hvorfor kan dere ikke dra til syden neste år?

Aldri smakt[emoji85]
Vel. Det er ikke for alle, men for de her i området er det DEN middagen [emoji23] Så hele familien min ble rimelig sjalu på snappen.

Så ringte jeg mamma og pappa og spurte om å besøke de. Og hørte pappa si jada. Bare kom. Men han var skuffa han ikke fikk komle.
Så sier jeg at jeg har med ei gryte med restene. Kunne høre jubelen ganske godt [emoji23][emoji23][emoji23]

Så da fikk de resten da [emoji111]

Vel. Starta på ingen dikkedarer genser [emoji7] Håper jeg forstår og klarer denne da [emoji1][emoji4]
0847e1347bcd5d32691e173e30b91ece.jpg

Spennende[emoji16] deler du oppskrift med oss??

2 min intensiv trening (så hardt som du klarer) og så 1 min pause. Så gjentar du det. 20 min skal du bruke. Jeg har lyst til å prøve det ut i dag, må bare finne noe jeg kan gjøre i 2 min av gangen. For du skal jo ta ut alt du har hver gang.

Ja de må ha pass[emoji4]
Men skjønte ikke, hvorfor kan dere ikke dra til syden neste år?

Vi kan jo det. Meb eldstemann blir 11 neste år og vi synes kanskje han burde få oppleve Legoland før han vokser fra det, lego-gutt som han har vært men ser at leker mye mindre med det.

Vel. Det er ikke for alle, men for de her i området er det DEN middagen [emoji23] Så hele familien min ble rimelig sjalu på snappen.

Så ringte jeg mamma og pappa og spurte om å besøke de. Og hørte pappa si jada. Bare kom. Men han var skuffa han ikke fikk komle.
Så sier jeg at jeg har med ei gryte med restene. Kunne høre jubelen ganske godt [emoji23][emoji23][emoji23]

Så da fikk de resten da [emoji111]
Det er godt!!

Overhørt akkurat

Pappa, gode nyheter fra fotballkampen oppe. Brann leder 1-0

Brann spiller ikke, det er VM

Åja. Hvem er det da? Åja, Brasil!

Det sto nok bra på skjermen, men i kveld er ikke det brann nei. Bittelitt forskjell...

Haha[emoji23][emoji23]

Det er veldig vanskelig å ikke spise godis når humøret er ravnsvart og energien er fraværende.

Kombinere å Google etter passelig pizzastopp, passelig lekestopp og å faktisk jobbe, samtidig vaske og tørke klær for vi må snart pakke. Vi burde pakke. Seriøst. Vi drar om tre dager !

God kveld, folkens!

Back
Topp