Først og fremst bare slappe sv med venner og familie. Men vita sanar, tusenfryd blant annet . Hunderfossen på vei hjemHva annet skal dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Først og fremst bare slappe sv med venner og familie. Men vita sanar, tusenfryd blant annet . Hunderfossen på vei hjemHva annet skal dere?
Litt mer realistisk å komme deg rett borti gata her[emoji28]
Bare å komme alt er dog vaska en gangDigger å brette klær![emoji16] og vaske dem, og henge dem opp[emoji173]️
Så koseligFørst og fremst bare slappe sv med venner og familie. Men vita sanar, tusenfryd blant annet . Hunderfossen på vei hjem
Mannen min har absolutt ingen interesse for fotball, derfor jeg ble overrasketDet kan du
han er ivrig fan?![]()
Tusenfryd, ja.Først og fremst bare slappe sv med venner og familie. Men vita sanar, tusenfryd blant annet . Hunderfossen på vei hjem
Ikke jeg heller egentlig , men VM er gøy daMannen min har absolutt ingen interesse for fotball, derfor jeg ble overrasket
Fikk høre fra noen kollegaer at de hadde ferdigrensete krabber til kr 20,- per stk. i butikken ved siden av jobben.
Lagde litt majones som jeg blandet med litt sur/søt chilisaus, paprikapulver og litt hvitløk.
Lagde en mango og avokado salat
Og tilslutt slike parmasan flak med hvitløk og chili
Jeg vet det, men ikke sikker på om jeg er klar for at han skal blir stor.
Han er jo lille babyen min
Dag ble det gjort en del;
Handla inn mat til bestemor som endelig har kommet seg etter operasjonen.
Stallenner nedvask og klar for å bli spylt med desinfiserende midel om to uker ( trenger å tørke)
Sylta 5 kg syltetøy fikk også 4 l med saft alt er kjølna og står i frysa
Laget 10 fiskemiddager til småtten som er fryst ned ( gjett hva vi hadde til middag)
Første kaffekoppen i hånda. Gjør meg klar til å sette meg forand pc for å spille wow nån som alle barn sover
God natt![]()
Vært på butikker i 3 t for å handle inn diverse
Vasket og hengt opp klær ryddet
Hengt opp gardinstang og nye gardiner
Satt opp 2 nye lamper på vårt rom
1 ny lampr på kengubarnet sitr rom
Hengt opp ett bilde på Kengubarnet sitt rom
Og byttet teppe på kengubarnet sitt rom
Startet å male litt før kroppen sa stopp
Jeg så et program om kalorier i kveld. Veldig interessant. Der kom de med en oppskrift på trening som kan påvirke forbrenningen i timer etter trening, så det skal jeg prøve meg på framover. Det vil bli hardt!
Tror snart jeg må begynne å sove på stua... gubben snorker så at jeg ikke får sove...
God morgen
3 t med søvn ble det her..
Nå skal jeg legge sammen en haug med klær, så støvsuge, ta av senger og vaske klær.
Går bra?[emoji173]️
Bursdagsbarn her i dag. Eller bursdagsmann blir det vel![]()
God morgen søtaGod morgen[emoji8]
Takk var planem detFlink du var da[emoji1]
Samme herGod morgen..
Fy. Jeg er trøtt. Jeg må slutte å legge meg så sent!