***skravletråden for JUNI***

Dag ble det gjort en del;
Handla inn mat til bestemor som endelig har kommet seg etter operasjonen.

Stallenner nedvask og klar for å bli spylt med desinfiserende midel om to uker ( trenger å tørke)

Sylta 5 kg syltetøy fikk også 4 l med saft alt er kjølna og står i frysa

Laget 10 fiskemiddager til småtten som er fryst ned ( gjett hva vi hadde til middag)

Første kaffekoppen i hånda. Gjør meg klar til å sette meg forand pc for å spille wow nån som alle barn sover

Jeg sover ikke med slikt hjemme. Jeg sover bare i trusa. Uten pre barn, men med barn i senga liker jeg å ha på truse.

Men på sånn tur skal selvsagt ingen mamma sprade rundt i trusa
Jegcdigger det egenlig siden jeg fryser. Men i vinter kjøpte jeg varme madrass [emoji14]

Jegcdigger det egenlig siden jeg fryser. Men i vinter kjøpte jeg varme madrass [emoji14]
I vinter sov jeg rett nok med litt klær av og til så mulig jeg finner den frem igjen til vinteren. Sammen med sokker

Også får jeg ta vare på den for tur skal jeg sikkert på med korpset jevnlig noen år fremover

Hva har du drevet med?[emoji16]
Vært på butikker i 3 t for å handle inn diverse
Vasket og hengt opp klær ryddet
Hengt opp gardinstang og nye gardiner
Satt opp 2 nye lamper på vårt rom
1 ny lampr på kengubarnet sitr rom
Hengt opp ett bilde på Kengubarnet sitt rom
Og byttet teppe på kengubarnet sitt rom

Startet å male litt før kroppen sa stopp

Jeg så et program om kalorier i kveld. Veldig interessant. Der kom de med en oppskrift på trening som kan påvirke forbrenningen i timer etter trening, så det skal jeg prøve meg på framover. Det vil bli hardt!

Man skulle vel egentlgi lagt seg...

Får ikke sove...

God morgen
3 t med søvn ble det her..
Nå skal jeg legge sammen en haug med klær, så støvsuge, ta av senger og vaske klær.

God morgen
3 t med søvn ble det her..
Nå skal jeg legge sammen en haug med klær, så støvsuge, ta av senger og vaske klær.
Hvorfor bare 3 timer? Her ble det veeeldig tidlig morgen og sutring gjennom hele natta så er sliten allerede:bored:

Back
Topp