Genial oppfinnelseTakk og pris for isbiter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Genial oppfinnelseTakk og pris for isbiter.
Jeg vet det, men ikke sikker på om jeg er klar for at han skal blir stor.Flott gave[emoji16]
Nå blir lille U stor gutt!!
All ære til deg og andre alene foreldre. Dere gjør jammen en bra jobb[emoji173]Det er travelt å være alenemamma... og å være sosial med alle og enhver. Men gøy og, dagene fyker.
HimmelskNorske jordbær er magisk[emoji7]
God kveld og hurra for mye søvn[emoji16][emoji16]
Jegcdigger det egenlig siden jeg fryser. Men i vinter kjøpte jeg varme madrass [emoji14]Jeg sover ikke med slikt hjemme. Jeg sover bare i trusa. Uten pre barn, men med barn i senga liker jeg å ha på truse.
Men på sånn tur skal selvsagt ingen mamma sprade rundt i trusa
I vinter sov jeg rett nok med litt klær av og til så mulig jeg finner den frem igjen til vinteren. Sammen med sokkerJegcdigger det egenlig siden jeg fryser. Men i vinter kjøpte jeg varme madrass [emoji14]
Det har jeg ikke hatt mye tid til men fått gjort en god del da , mimus maling som jeg skulle gjøre på ettermiddagen.Da er det bare å slappe av![]()
Klager ikkeHåper helgen din er fin allikevel[emoji173]️
God nattGod kveld[emoji16]
Vært på butikker i 3 t for å handle inn diverseHva har du drevet med?[emoji16]
Enig!Eh ja. Det og når plutselig lyset går på i kinoen og man tenker "Hæ. Slutt allerede?" [emoji13]
TakkAll ære til deg og andre alene foreldre. Dere gjør jammen en bra jobb[emoji173]
Hvorfor bare 3 timer? Her ble det veeeldig tidlig morgen og sutring gjennom hele natta så er sliten alleredeGod morgen
3 t med søvn ble det her..
Nå skal jeg legge sammen en haug med klær, så støvsuge, ta av senger og vaske klær.