Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God helg![]()
Koser deg/dere?God helg!
Koser deg/dere?![]()
God helgGod helg![]()
Det høres jo ut som en grei deal da.Siden jeg jobber i det offentlige er det i teorien ikke like lett å få betalt overtid.
Sjefen min er litt snill så jeg vet jeg sikkert kunne tatt ut noe i penger, men tenker at min arbeidssituasjon går litt utover familien, så da bruker jeg + tiden til familien...
Stemmer det. Var filmen bra? Skummel?Bra! Liker å tenke at det er flere som oss ute der [emoji56][emoji23] Sikkert enda flere også [emoji14]
Nei, det er fordi samboer er i USA ifbm jobbAkkurat blitt alene?
Den var kjempekjekk. Jeg elsker Jurassic Park/World filmene. Vært hekta siden den første kom ut når jeg var 7 år [emoji7] Den hadde sine øyeblikk hvor jeg skvatt til gitt [emoji56][emoji23] Ganske ofte faktisk. Venninna mi bare lo av meg. Men hu rikker seg ikke om hu ser verdens verste skrekkfilm heller da [emoji849][emoji23]Stemmer det. Var filmen bra? Skummel?
Så gøy! Må nok få se når den kommer på streaming! Hehe, man SKAL jo skvette litt til! Da er filmen god!Den var kjempekjekk. Jeg elsker Jurassic Park/World filmene. Vært hekta siden den første kom ut når jeg var 7 år [emoji7] Den hadde sine øyeblikk hvor jeg skvatt til gitt [emoji56][emoji23] Ganske ofte faktisk. Venninna mi bare lo av meg. Men hu rikker seg ikke om hu ser verdens verste skrekkfilm heller da [emoji849][emoji23]
Eh ja. Det og når plutselig lyset går på i kinoen og man tenker "Hæ. Slutt allerede?" [emoji13]Så gøy! Må nok få se når den kommer på streaming! Hehe, man SKAL jo skvette litt til! Da er filmen god!
Ah så du er ikke alenemorNei, det er fordi samboer er i USA ifbm jobb![]()
Den var kjempekjekk. Jeg elsker Jurassic Park/World filmene. Vært hekta siden den første kom ut når jeg var 7 år [emoji7] Den hadde sine øyeblikk hvor jeg skvatt til gitt [emoji56][emoji23] Ganske ofte faktisk. Venninna mi bare lo av meg. Men hu rikker seg ikke om hu ser verdens verste skrekkfilm heller da [emoji849][emoji23]
Tenker du kino eller blir det å vente til den kommer ut ? [emoji1]Gleder meg også til å se den! [emoji87]
Elsker jordbær. Norske er beste ja [emoji7]Da blir det sylta jordbær i dag... helt utrolig digg med norske jordbær
Herlig. Vi spiste jordbær på skiva til lunsj. Og har flere i kjøleskapet. Herlig tid.Er noe med denne tiden av året
Ungene vil ha jordbær til lørdagsgodt![]()