***skravletråden for JUNI***

Koser deg/dere?:)

Ja! Nettopp nå ligger jeg med lillemor på 4mnd på fanget mens hun tar en liten lur. Så venter litt shopping sv strikkepinner og plastkasser, etterpå blir det litt rydding om jeg rekker før jeg skal male barnerom hos ei venninne. Der da? Fin helg så langt?

Siden jeg jobber i det offentlige er det i teorien ikke like lett å få betalt overtid.
Sjefen min er litt snill så jeg vet jeg sikkert kunne tatt ut noe i penger, men tenker at min arbeidssituasjon går litt utover familien, så da bruker jeg + tiden til familien...
Det høres jo ut som en grei deal da.

Stemmer det. Var filmen bra? Skummel?
Den var kjempekjekk. Jeg elsker Jurassic Park/World filmene. Vært hekta siden den første kom ut når jeg var 7 år [emoji7] Den hadde sine øyeblikk hvor jeg skvatt til gitt [emoji56][emoji23] Ganske ofte faktisk. Venninna mi bare lo av meg. Men hu rikker seg ikke om hu ser verdens verste skrekkfilm heller da [emoji849][emoji23]

Den var kjempekjekk. Jeg elsker Jurassic Park/World filmene. Vært hekta siden den første kom ut når jeg var 7 år [emoji7] Den hadde sine øyeblikk hvor jeg skvatt til gitt [emoji56][emoji23] Ganske ofte faktisk. Venninna mi bare lo av meg. Men hu rikker seg ikke om hu ser verdens verste skrekkfilm heller da [emoji849][emoji23]
Så gøy! Må nok få se når den kommer på streaming! Hehe, man SKAL jo skvette litt til! Da er filmen god!

Shopping unnagjort. Med en på snart ti son spiller pokemon go på community day, og ei på 2,5 som ikke er veldig glad i å sitte i vogna si sånn i lengden.

Men jeg fikk meg tre t-skjorter og en Capri og sokker til flere av oss (vi har. Men jeg finner aldri par) og en nødlader til eldstemann som har brukt opp datakvoten for juni nå....

Mat til helga, deler av bursdagsgaven til min mann og litt annet. Jeg hadde kommet til å kjøpe meg en bh eller to også om jeg ikke hadde med meg ungene. Men da må jeg prøve en del ulike. Jeg går fortsatt med ammebh etter yngste nemlig og skulle funnet meg et par nye vanlige som passer. Men det haster ikke.

Også kjøpte vi norske jordbær på tilbud på obs. De var gode.

Gleder meg også til å se den! [emoji87]

Da blir det sylta jordbær i dag... helt utrolig digg med norske jordbær

Mann og barn koser seg i Sverige, jeg ligger oppgitt i sofaen og tenker på alt jeg hadde tenkr å gjøre i helgen..

Back
Topp