***skravletråden for JUNI***

Det er kjekt at mamma har 2 pupper. 1 er til å spise av, og 1 er til å klype i. Man må tross alt ha litt underholdning til maten!
[emoji23][emoji23] Såpass ja [emoji14] Holdt aldri på så lenge at jeg opplevde slikt [emoji38]

[emoji23] Det skjønner jeg veldig godt. Jeg kjente det veldig godt nå når minste var ferdig med sfoen... Tok hu ut etter mai var slutt.
Og vi har hatt hu i en privat en. Som er i samme bygg og samme som bhg hu og eldste gikk i. Så egentlig hatt med de samme folkene å gjøre i 11 år nå... Så nå når minste var ferdig med sfo og hele tidaforløpet var ferdig var det veldig vemodig og tenke at vi aldri mer skal ha barn der [emoji849] Helt ferdig med den gode plassen og de gode folkene [emoji169] De vokser for fort !
Så da har dere en mellom frøkna og eldsten, hadde fått det for meg dere hadde en yngre.
Jeg må virkelig begynne å følge med mer :P

[emoji23][emoji23] Såpass ja [emoji14] Holdt aldri på så lenge at jeg opplevde slikt [emoji38]

Jeg gjorde ikke det med eldste. Hun lå der så pent og pyntelig og gjorde jobben sin. Yngste klyper, river i ansiktet mitt, sparker meg, legger albuen på strupen min, hopper opp og ned mens hun dier og er generelt en apekatt :hilarious:

Synes hun kan la det være uansett. Men så liker hun å klype da. Oftest I nesa mi. Kommer ikke melk ut av den :p
Guttene mine kunne finne på å prøve å suge fra nesen dersom mamma (eller pappa) et kort øyeblikk forvekslet kos med sulten.
Tror jeg gikk ammeperioden med de to med konstant blå nesetipp :P

Jeg gjorde ikke det med eldste. Hun lå der så pent og pyntelig og gjorde jobben sin. Yngste klyper, river i ansiktet mitt, sparker meg, legger albuen på strupen min, hopper opp og ned mens hun dier og er generelt en apekatt :hilarious:
Vel. Så lenge hu ikke biter av nippelen liksom [emoji56]

Sliten i hodet. Verker. Skal prøve senga. Har ikke sovet der på 5 dager.. Pga den snorkinga. Jeg hører han nå også. Så frister lite, men får prøve [emoji23] I verste fall får jeg gå på sofaen. Igjen

God morgen

Mellomste våknet akkurat. Kom inn og spurte om det er morgen.

Eldste er oppe har jeg hørt. Yngste sover. Har vært våken et par ganger. Men mammakos så sovnet hun videre. Og mannen sover .

Rolig dag med få planer. Jeg skal handle, mannen skal jobbe (hjemmefra) og mellomste skal i en bursdag.

Back
Topp