***skravletråden for JUNI***

Jurassic world var gøy ! Traff jammen ei venninne også der, så satt med hu også. Hu lo en del av meg da. For jeg hoppa så mye enkelte ganger [emoji849][emoji23]

Søstra mi måtte jammen roe meg ned litt også, da noen jenter på noen rekker bak snakka så mye, at jeg sikkert kunne gjenfortalt alt ! Jeg blir sprø jeg. Går man på kino holder man kjeft, snakker man hele tiden og høylytt, får man gå en annen plass altså.. [emoji849] Men de holdt kjeft etterhvert. Vet ikke om de begynte legge merke til dødens blikk fra meg eller noe... [emoji39]
Jeg hater "sånne" folk som MÅ prate på kino. Eller ikke kan ha tlf på lydløs.

Oj da! Kan ha lange uker for det om ja!! Huff.
Er for en periode...
Sitter som en strategisk viktig person i et prosjekt og jobber ganske tett med ledelsen, så før leder erfaring selv om jeg ikke er det i papiret.
Det går greit så lenge jeg vet det ikke varer evig.
Ser frem til ekstra ferie i år på grunn av avspasering :)

Er for en periode...
Sitter som en strategisk viktig person i et prosjekt og jobber ganske tett med ledelsen, så før leder erfaring selv om jeg ikke er det i papiret.
Det går greit så lenge jeg vet det ikke varer evig.
Ser frem til ekstra ferie i år på grunn av avspasering :)
Høres jo bra ut det :happy: gøy å ha i erfarings ryggsekken sin :)
Hvor mye mer avspasering får du?

Jeg hater "sånne" folk som MÅ prate på kino. Eller ikke kan ha tlf på lydløs.
Jeg også. Første jeg spør de jeg er med, litt høyt. Har dere huska å skru av lyden? Også ser jeg at de fleste på rekkene rundt meg også dobbelsjekker sine tlf [emoji23] Enkelte ting er helt greit å gjøre litt høylytt før kinoen starter [emoji56][emoji56]

Jeg også. Første jeg spør de jeg er med, litt høyt. Har dere huska å skru av lyden? Også ser jeg at de fleste på rekkene rundt meg også dobbelsjekker sine tlf [emoji23] Enkelte ting er helt greit å gjøre litt høylytt før kinoen starter [emoji56][emoji56]
Vi er like der :smug::hilarious:

I dag var Lille U sin "siste" dag på småbarnsavdelingen.
På mandag starter sommer tiden hvor det roteres litt hvilke avdelinger de er på.
Når sommertiden er over, er han på storebarn.

Derfor hentet vi litt tidlig i dag.
Vi hadde med pakke til avdelingen han går på som vi tok med oss når vi hentet.
Pakken inneholdt 3 barnebøker.
Vi gjør dette alltid, gjorde det med de andre også, men jeg ble overrasket over hvor rørt disse fra avdelingen ble når vi kom med gaven, og ungene, de elsket dem :)

I dag var Lille U sin "siste" dag på småbarnsavdelingen.
På mandag starter sommer tiden hvor det roteres litt hvilke avdelinger de er på.
Når sommertiden er over, er han på storebarn.

Derfor hentet vi litt tidlig i dag.
Vi hadde med pakke til avdelingen han går på som vi tok med oss når vi hentet.
Pakken inneholdt 3 barnebøker.
Vi gjør dette alltid, gjorde det med de andre også, men jeg ble overrasket over hvor rørt disse fra avdelingen ble når vi kom med gaven, og ungene, de elsket dem :)

Så kjekt når det blir satt pris på da [emoji169] Over på stort barnavd ja [emoji4] Spennende [emoji8]

Det er kjekt at mamma har 2 pupper. 1 er til å spise av, og 1 er til å klype i. Man må tross alt ha litt underholdning til maten!

Og veldig vemodig.
Du kan si hva du vil, men sistemann burde "ikke få lov til å bli stor" :P
[emoji23] Det skjønner jeg veldig godt. Jeg kjente det veldig godt nå når minste var ferdig med sfoen... Tok hu ut etter mai var slutt.
Og vi har hatt hu i en privat en. Som er i samme bygg og samme som bhg hu og eldste gikk i. Så egentlig hatt med de samme folkene å gjøre i 11 år nå... Så nå når minste var ferdig med sfo og hele tidaforløpet var ferdig var det veldig vemodig og tenke at vi aldri mer skal ha barn der [emoji849] Helt ferdig med den gode plassen og de gode folkene [emoji169] De vokser for fort !

Back
Topp