***skravletråden for JUNI***

Neste helg skal mamma passe ungene siden mannen og jeg er invitert bort.
Er vi veldig slemme dersom vi leverer dem litt tidligere enn vanlig og bare mannen og jeg tar en tur innom Tusenfryd på vei tilbake slik at vi får tatt de kule tingene ungene ikke tør sammen :rolleyes:
Høres ut som kvalitetstid synes jeg. Viktig å ta vare på forholdet og, så jeg sier kjør på :D

Huff. Kjøkkenet ser ikke ut! Jeg har ikke gjort en ting der denne uken :(
Men nå i kveld kjennes nakken og skuldrene en tanke bedre ut, så jeg håper på en dag uten smertestillende I morgen :D
Jeg gleder meg ikke til å ta fatt på kjøkkenet, men det blir godt når det er gjort :)

Huff. Kjøkkenet ser ikke ut! Jeg har ikke gjort en ting der denne uken :(
Men nå i kveld kjennes nakken og skuldrene en tanke bedre ut, så jeg håper på en dag uten smertestillende I morgen :D
Jeg gleder meg ikke til å ta fatt på kjøkkenet, men det blir godt når det er gjort :)

Burde ta hele huset jeg, men jeg har ikke ork til en dritt. Kjøkkenet er utrolig nok den delen som ser best ut akkurat nå [emoji23] Merkelig nok.

Håper det stemmer for deg og at det blir en smertefri dag i morgen [emoji169]

Det blir bra ja.

Eldste har 5 dager igjen på skolen. Mellomste 6, og så har hun sannsynligvis 3 dager på sfo deretter. Yngste i bhg like lenge

Usikkert om mannen har mulighet til å ha fri mens jeg og eldste er på tur nemlig .derfor meldt dem på bhg og sfo.
Min har 5 dager

Neste helg skal mamma passe ungene siden mannen og jeg er invitert bort.
Er vi veldig slemme dersom vi leverer dem litt tidligere enn vanlig og bare mannen og jeg tar en tur innom Tusenfryd på vei tilbake slik at vi får tatt de kule tingene ungene ikke tør sammen :rolleyes:
Om dere ønsker så værsegod, jeg hadde ikke gjort det da

Burde ta hele huset jeg, men jeg har ikke ork til en dritt. Kjøkkenet er utrolig nok den delen som ser best ut akkurat nå [emoji23] Merkelig nok.

Håper det stemmer for deg og at det blir en smertefri dag i morgen [emoji169]
Det har jeg startet på denne uken, kastet og ryddet, digg i grunn.
Har ighen kjøkkenskapene da...

God morgen alle sammen
Sv på meg i dag, kommer hjem til tomt hus , alene hele helgen og gruer meg i grunn til det

Jeg la meg til å se i ok tid, for jeg var så trøtt. Fornuftig. Men Lillejenta syntes det hørtes kjedelig ut, så hun holdt meg våken i det som føltes som en evighet. Sukk.

Jeg la meg til å se i ok tid, for jeg var så trøtt. Fornuftig. Men Lillejenta syntes det hørtes kjedelig ut, så hun holdt meg våken i det som føltes som en evighet. Sukk.
Ikke bra. Jeg la meg litt for sent men hadde rolig morgen med ungene og leverte dem på skolen like før det ringte inn. Med vilje, vi kom hjem kl 21 i går kveld.

Det har jeg startet på denne uken, kastet og ryddet, digg i grunn.
Har ighen kjøkkenskapene da...
Så herlig ! Jeg har hatt det altfor travelt og det lille jeg da har fått slappet av, vel. Det har jeg jeg slappet av [emoji13] Men håper neste uke. Men ser ut som jeg har noe på kalenderen hver dag da også faktisk... [emoji849]

Typisk da. [emoji849] De unga altså.

Jeg sovna ikke før i 0240 tiden.... Ungen min kom og vekka meg da jeg sov over vekkerklokka 07 gitt [emoji849][emoji23] Koma

Typisk da. [emoji849] De unga altså.

Jeg sovna ikke før i 0240 tiden.... Ungen min kom og vekka meg da jeg sov over vekkerklokka 07 gitt [emoji849][emoji23] Koma

Ja, de skjønner ikke at vi vil sove :confused::rolleyes:

Jeg ba lillemor om å ta isen til fryseren, men det ville hun ikke. Hun mente at jeg kunne gjøre det, for "alle må hjelpe til i huset", og hun skulle jo rydde litt :p Greit, jeg gikk ut med isen da. Meeeen, det var ikke like lett å få lillemor til å faktisk rydde likevel. Rart det der, men hun hadde sagt at hun skulle gjøre det så hun måtte bare gjøre det da :p Så nå har hun plukket opp ting fra gulvet på stua. Når Lillejenta er ferdig med duppen sin så må jeg støvsuge, og noen må ta seg av kjøkkenet!

Back
Topp