Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligner på en helt vanlig langpannekake.Bilde når den er ferdig??
Trøtt. Er det innafor å legge seg 20:30? [emoji87][emoji28]
Minstemor besto svømmekurset selunge. Så da blir det opp til sel til høsten da [emoji111] Stolt unge og stolt mor.
Liker svømmetrenern. Opp med høytalern og starwars temasang, mens han delte ut medaljene og gratulerte hver enkelt av de [emoji1] Kjempestas.
Det var lurt.Ligner på en helt vanlig langpannekake.
Har bare byttet ut melken i oppskriften med appelsinjuice som gir en friskere smak
![]()
God morgen
Ny uke og nye muligheter
Mye på planen men ikke like hektisk som sist uke. Det innebærer at 2-3 fotballtreninger og en speider-avslutning desverre utgår. Men for at det skal henge sammen må det bare bli sånn.
Lillejenta krabbet bortover med tannkosten i ene hånden. Jeg sa til henne at vi skulle gå til sengs nå, så hun måtte slippe tannkosten. Da slapp hun tannkosten og krabbet bort til meg. Det er helt sikkert tilfeldig at hun gjorde det, hun er bare 1 år, men jeg er likevel skikkelig stolt![]()
God morgen
God morgen alle sammen. Minste er frisk etter behandling i dag. Storebror henger ennp litt på gjerde. Og ikke minst pappa har blitt syk.
Mye å gjøre her i dag. Hva står på deres skjema ?
14 grader og regn idag. Pakket ikke med vognpose eller regntrekket. Søren og. Er "bare" 10-12 minutters kjøretur hjem for å hente men SÅ tiltak å reise ut!
Nå er det ikke mange dagene til vi reiser til LondonSkal på Ed Sheeran konsert og har ventet så og si et helt år nå
GOdt det er medlet flomvarsel i London og kraftig vind på Torsdag da :O Blir fin flytur
![]()
God formiddag.
Jeg er så trøtt. Jeg klarer ikke komme meg tidlig i seng lenger. Og det fungerer svært dårlig med min kropp[emoji99][emoji99][emoji99]
Kan legge meg ned når lillemor hviler. Men hun har så korte hviler at jeg føler det er tortur å våkne så raskt igjen.
Idag skal jeg i seng til 22.30!
Nå har jeg fått rydda leiligheten til min mor. Vaska oppvaska ( jeg elsker vaskemaskinen min hjemme) bytta sengetøy vaska blodet fra gulvet. Får ikke tid til å vakse og støvsuge ( ikke at jeg hvet hvor de tingene er i leiligheten heller)
Kjøpt inn røyk og sjokolade til henne. Men må vente med brød og annet ferskvarer til hun blir skrivet ut.
Så er det å handle for oss. Og vaske leiligheten til min far...
Så kan jeg begynne å tømme stallen ..
Nesten litt deilig med regnvær må jeg si![]()
Mygg of vepsVeps?[emoji13]
God nattGoooood natt damer
Det er relativt hektisk her også. Men det går rundt. Altså fordi jeg har strøket en del fotball fra kalenderen og dessverre også avslutninga på speidernGod kveld[emoji1]
Her er det pyton-hektisk uke[emoji13]