T
Turid-Laila
Guest
Stilig daPitstop på McDonalds ,der møtte vi på Petter og Vendela, hyggelige folk
Kengubarnet fikk ta bilde med Petter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stilig daPitstop på McDonalds ,der møtte vi på Petter og Vendela, hyggelige folk
Vel. Kjipt er det. Men det læres ingenting om man ikke gjør alvor av det hellerHavna i feil skravletråd jeg[emoji23][emoji23]
Baaah. Ikke enkelt å følge opp når en sier til 5 åringen at dersom hun ikke sitter fint med bordet å spiser middag. Da får hun ikke være med å bade i elven....
Vell. Blir ikke noe bad på meg[emoji53]
Bichon havanaise. Tror det står mellom disse to søte da. [emoji7] De er 4.5 uke nå. Det er fra mammas kennel. Så jeg får ikke vite hvem helt før de har vært hos dyrlegen før uke 8. Men vi begge ser ut til å ha en ekstra for disse to da [emoji7]![]()
![]()
Jaaaa. Gleder meg. Vil jo koooose hele dagen jeg. [emoji23] Menmen. 4-5 uker til enda gittSå nydelig!! [emoji7][emoji7]
Var fornøye hanStilig da![]()
Idag har vi 9 års jubileum![]()
Pitstop på McDonalds ,der møtte vi på Petter og Vendela, hyggelige folk
Da vet du det er en dårlig konsekvens neste gang
Jo da, men blir liksom ikke det samme på terrassen med en liten øl som på en uteservering med en halvliter eller fler [emoji14]Men du kan vell få til en kald øl senere?
Jo da, men blir liksom ikke det samme på terrassen med en liten øl som på en uteservering med en halvliter eller fler [emoji14]
Jeg ser westworld på dataen. Episode 1. Så ny serie for min del gitt.Da her jeg "fri" frem til jeg skal lage mat.
Hva skjer hos dere?
Det er de tydeligvisEr de sammen enda? Så koselig daDet var stas
![]()
Hva har du shoppet?Hatt en nydelig dag. Litt mer vind i dag gjorde det mer levelig. Vært ute og trillet og sust fra det ene til det andre. Shoppet masse![]()
Tenkte på dårlig for degNei. Det er en kjempe god konsekvens. Aktiviteter bryr hun seg om. Ingen TV og iPad, ingen godteri osv. Bryr ikke den jenta seg om.
Nå fikk hun merke hva som skjer når hun gang på gang ikke hører etter.
Men jeg hadde gledd meg til å bada da[emoji6] får ta en kald dusj i stede.
Sitter i en bilDa her jeg "fri" frem til jeg skal lage mat.
Hva skjer hos dere?
Første natta minste har sovet hele natta på mange mnd [emoji173][emoji173] men da for ikke jeg sove![]()
Jobbe om jeg for jobb. Søke jobber. Male hus merra skal kanskje følle og hestene skal på beite så da er det til fart hjemme med å vaske ned stallen og gjøre klart til høsten på gården![]()