***skravletråden for JUNI***

F*** F''' meg denne dag.
Dette er virkelig ikke min dag i dag.

Først flatt batteri på bilen.
Og nå skulle jeg bare en liten tur på do, hadde mobilen i baklommen som jeg hadde glemt så når jeg dro ned buksen sa den plask i skålen...

Ånei!! :( uffameg, ikke din dag i dag nei :( er vel en mikroskopisk sjanse for at den kan funke etter effektiv tørking.

Føler med deg <3
 
F*** F''' meg denne dag.
Dette er virkelig ikke min dag i dag.

Først flatt batteri på bilen.
Og nå skulle jeg bare en liten tur på do, hadde mobilen i baklommen som jeg hadde glemt så når jeg dro ned buksen sa den plask i skålen...

Oh no.. sjans for at den overlevde?
 
Ånei!! :( uffameg, ikke din dag i dag nei :( er vel en mikroskopisk sjanse for at den kan funke etter effektiv tørking.

Føler med deg <3
Oh no.. sjans for at den overlevde?
Er en Samsung Galaxy S8 og de skal være vanntette.
Tok den raskt opp og det var nesten ikke kommet fuktighet under beskyttelses bekslet og den døde ikke på seg, jeg slo den av.
Har tørket med litt papir inn i hullet til hodetelefonene og laderen og lagt den i en bleie siden de tiltrekker seg fuktighet.
Det bør redde den
 
Er en Samsung Galaxy S8 og de skal være vanntette.
Tok den raskt opp og det var nesten ikke kommet fuktighet under beskyttelses bekslet og den døde ikke på seg, jeg slo den av.
Har tørket med litt papir inn i hullet til hodetelefonene og laderen og lagt den i en bleie siden de tiltrekker seg fuktighet.
Det bør redde den
Dritt :wtf: prøv å legg den i ukokt ris :happy:
 
F*** F''' meg denne dag.
Dette er virkelig ikke min dag i dag.

Først flatt batteri på bilen.
Og nå skulle jeg bare en liten tur på do, hadde mobilen i baklommen som jeg hadde glemt så når jeg dro ned buksen sa den plask i skålen...

Virkelig ikke din dag. Håper den lar seg redde!
 
Men over på noe annet.

Hvilke type kjøtt skal jeg ta opp av frysen som mannen og jeg kan kose oss med i kveld?
Har elg-, rein- og dådyrkjøtt/biff.
Vanlig biff av storfe har vi ikke
 
Er en Samsung Galaxy S8 og de skal være vanntette.
Tok den raskt opp og det var nesten ikke kommet fuktighet under beskyttelses bekslet og den døde ikke på seg, jeg slo den av.
Har tørket med litt papir inn i hullet til hodetelefonene og laderen og lagt den i en bleie siden de tiltrekker seg fuktighet.
Det bør redde den

Jeg gjorde det en gang. Funka etter
Flere dager effektiv tørking. Ris har jeg hørt. Putt den i en skål med ris.
 
Her ble minste hjemme gitt. Hu hadde nok sovet skjevt på nakken sin. Og kom hylende ned uten å bevege nakken. Nå har vi pleia den hele morgen med varmt vann og slikt. For jeg sendte hu ikke på skolen i en slik form. Fremdeles vond, men litt mer mobil nå da.
 
Bruker å komme en oppdatering utpå dagen ja. Som er sånn mellom 23:55 og 23:59 en gang :)

Har jeg aldri tenkt over[emoji4] men har vell aldri sjekka topp 100 lista dagen etter på heller.
Men det er godt egentlig. For husker jeg hengte meg opp i ene mnd som var stat kl 22. Da tenkte jeg at jeg ikke fikk med innleggene fra 22-00
 
Back
Topp