***skravletråden for JUNI***

Hurra for verdens fineste måned[emoji6] og idag er lillegull 5 mnder.
1 nyttårsdag kl 11 stekte jeg pannekaker. 14 var hun født[emoji23]

Det gikk raskt! Kanskje livretten til jenta etterhvert blir nettopp pannekaker?;)
 
God morgen jenter[emoji1]
Ønsker alle en flott fredag!
 
Mornings! Fått unga avgårde i bhg. Håper formen er bedre i dag - virker sånn! Så jeg får reist og kjøpt maling - og sushi. Haaaaar så lyst på sushi :woot::woot:
 
Endelig juni [emoji813]️ enda nærmere første delmål på 12 uker.
 
Mornings! Fått unga avgårde i bhg. Håper formen er bedre i dag - virker sånn! Så jeg får reist og kjøpt maling - og sushi. Haaaaar så lyst på sushi :woot::woot:
Jeg hadde så dilla på sushi når jeg gikk med minstemann - likte det ikke før jeg ble gravid med han [emoji23] kanskje du venter en gutt?[emoji1]
 
F*****!!!!!!!!!!!!!!!!
Batteriet på bilen er flatt
 
Elsker juni [emoji1][emoji295]️
 
God morgen :D og velkommen skal du være, juni :D denne mnd blir bra. Skal godt gjøres om jeg ikke får ut de to små mageboerne mine før månedsskiftet :D
 
God morgen. Inatt har vi sovet litt bedre. Men det som er så rart. Jeg er trøttere[emoji99][emoji99][emoji99][emoji23]
 
Hadde vært gøy om noen andre enn det faste hadde vært øverst på lista denne mn.

Har vært mange «nye» navn i det siste syns jeg :D og om du ser på de fire siste mnd så er det jo hele 23 forskjellige navn på topp 10. Og ingen av månedene har samme navn på topp. Så variasjonen er der absolutt :D

Så bare å skravle på så blir det forandring denne mnd og :D
 
Back
Topp