Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaaaaaÅååh, gleder meg sånn til å sette igang med å julepynte hus og hage Og sette igang med julekalender-pakkene
Syns det er for tidlig for nisser i butikk, ABSOLUTT IKKE for tidlig å skravle om/planlegge/glede seg til julOm man synes det er for tidlig , håper jeg man kan lage egen tråd om det
Vi har kunstig så vi setter det opp i midten av desember som regel og har det selvsagt oppe ut desember, synes det er viktig å ha det oppe ut desember så barn lærer at vi har jul i desemberJeg har vokst opp med at juletreet blir satt opp 23. desember. Men kjenner at jeg elsker å glede meg. Så har veldig lyst til å sette det opp tidligere i desember. Men 1. blir vel litt tidlig, men tanke på at det må leve gjennom romjulen. Så sliter litt med å bestemme meg for hvilken dag det i så fall skal bli.. og vil gjerne ha noe fast - typ andre søndag i advent - så det kan bli en tradisjon liksom hva gjør dere?
Jeg pleide mislike julen sterkt, men siste årene etter frøkna kom er det ganske hyggelig. Kjører dog full guffe fra 1. desember
Juletreet, stjerner og annen pynt er oppe hele desember. Prøver ha på julemusikk, bake julekaker jevnt gjennom måneden, se x antall kleine julefilmer (ikke vært i full jobb siden før julen 2017) og skape stemning. Å begynne julen 23. for meg gir meg ingenting
Men vi avslutter den lenge før nyttår, rydder unna julen 2. juledag - i god tid før det nye året og blanke ark.
Oj , kjøper du mange?Snart ferdig med julegavene, mangle ca 5 kanskje
Eheh ja...de er kjøpt på nett. Resten blir i butikkOj , kjøper du mange?
Samme som her daEheh ja...de er kjøpt på nett. Resten blir i butikk