Skravletråden for april

Det hadde virkelig ikke brydd hverken meg eller mannen altså. Er den for lite stekt så steker man den litt til. At dere har vært super effektiv med oppvask, så klarer dere å vaske den en gang til. Jeg skjærer alltid over før jeg kommer så langt som å vaske opp da, nettopp for å se om det er klart. Deler min. Gjør meg ikke noe at den er delt.
Nei gjør ikke meg noe heller, men siden jeg ikke klarer mye oppvask så gjør mannen det, sier til han hver gang at han må sjekke om den er stekt før han gir den til meg, men neida.

Jeg bytter heller ikke adresse av den grunn.

Men jeg har en tendens til å havne på for mange maillister og spam-lister så det er på tide med en rydde jobb igjen. Når jeg sletter tar jeg også runden og melder meg av alt det jeg fakrisk ikke vil ha
Jeg har kun noen jeg vil ha nå, hadde en runde med sleting sv nyhetsbrev i fjor

En halv julegave til ferdig , herlig. Var et godt kjøp;)
Blir en god del mindre penger fra august sånn det ser ut nå,så greit å få unna noen flere gaver nå.

Jeg har kun noen jeg vil ha nå, hadde en runde med sleting sv nyhetsbrev i fjor
Jeg har en uvane med å melde meg på for mye rart, så jeg må ta en jevnlig opprydding

Uff, lo litt for meg selv her jeg sitter. Så en video av solberg og co som desinfiserer hendene før noe møte. Videoen varte i 35sek og kanskje 8 personer ble filmet av at de tok desinfeksjonsmiddel. Så klager folk (i kommentarfeltet) over at de ikke klarer å vaske hendene, de vasker jo kun håndflatene, mener folk. Altså, det burde jo si seg selv at en ikke får se hele vasken når videoen er så kort:p

Uff, lo litt for meg selv her jeg sitter. Så en video av solberg og co som desinfiserer hendene før noe møte. Videoen varte i 35sek og kanskje 8 personer ble filmet av at de tok desinfeksjonsmiddel. Så klager folk (i kommentarfeltet) over at de ikke klarer å vaske hendene, de vasker jo kun håndflatene, mener folk. Altså, det burde jo si seg selv at en ikke får se hele vasken når videoen er så kort:p
Neida man skal vise hele håndvasken når videon er så kort visstnok. (End sarcasm)
Folk er ikke helt kloke.

Redusert åpningstid i bhg frem til hvertfall 17/5, spent på å se hvor lenge det kommer til å vare i det store og hele :shy:

Back
Topp