Jippi, fikk tak i gjær igjen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KjektJippi, fikk tak i gjær igjen![]()
Åhh, håper fysio hjelperEksploderende hode (må si jeg gleder meg til fysio på onsdag..) og svimmel som fff... Men tenkte om jeg klarer å komme meg på do, kanskje vi kan gå en bitteliten tur i nabolaget bare for litt luft..
Og der gikk hodet mitt i helgmodus sånn en time for tidlig![]()
Eksem og tørr hud *sucks* håper dere får kontroll på det før det eskalererEr det ikke det ene, så er det det andre.
Eksemutbrudd på mellomste. Ikke ille, egentlig. Det er vel og merke henne vi en gang i tiden fikk eksemskole for på sykehuset, men det var mer av nytte for eldste. (altså, vi voksne som vsr på kurs) hun hadde et utslett på ryggen som de sa var eksem, men innen vi fikk kurs var hun forlengst frisk. Problemet med det eksemet den gangen var at det gikk brennkopper i det, og vi smurte som vi hadde fått beskjed om, hele ryggen med oppsprukket hud, og jeg er åpenbart ikke god på å se brennkopper før de er..... Omfattende. Så hun hadde brennkopper i eksemet utover hele ryggen, og så ikke ut. Men når vi fikk has på brennkoppene (ble antibiotikakur det, i tillegg til rensing, det var store deler av hudoverflaten på et tidspunkt) så var eksemet borte og dykket ikke opp igjen.
Litt tørre hender på vinteren, men ikke mer enn t hun fikk nyte godt av kremer vi hadde for søsken (broren har hatt håndeksem i noen år, mistesøstrs fikk også et utslett på ryggen som bitteliten som legen mente var eksem. Men det har ikke kommet igjen) eldstemann er atopikeren vår, han har astma, han er allergisk og han har hatt eksemflekker på kroppen siden han var liten. Men midnre med årene, ettrhvert bare på hendene på vinteren og denne vinteren veldig lite utbrudd egentlig
Mellomste sine hender har vært mindre pene i år og har fått kortison i perioder. Nå trodde jeg det var bedre, men nå er det utover håndleddet (pleier være senteret mest rundt knokene) og dessuten flasse-tørr utside av albuene og rødt og tørt på flekker inni dem.
Jeg håper det har å gjøre med genseren hun gikk med i dag, en ullgenser, med bare en tskjorte under. Hun har brukt den før. Men da med tynn genser under sier hun.
Det er ikke ille, ikke heftig, men det er gjenkjennbart. På den "beste" ungen, eller i alle fall ungen med best hud da. Minstemor rykket opp til den plassen gitt (for tiden har hun bare en god del mollusker, men huden er fin sånn ellers)
Bahh. Jeg blir litt matt.
Satser på det ja. Håper det bare er genseren, så får hun bruke andre klær fremover. Men klart. Genseren slår ikke ut sånn om ikke huden sliter i utgangspunktet, så vi må utvide smøreregimet på henne forebyggende også.Eksem og tørr hud *sucks* håper dere får kontroll på det før det eskalerer
Det håper jeg og.Åhh, håper fysio hjelper
Jeg må også få gjort litt idag, får se hvor mye siden jeg er alene med ungeneNei, skulle man stått opp da? Klokka er åtte, et par av ungene er igang, mannen snur så vidt på seg.
Planen for dagen er å ta igjen alt det husarbeidet som er ignorert den siste tiden. Det behynner å plage oss. Så vaske klær, brette klær, legge bort. Rydde. Støvsuge. Tørke støv. Vaske bad og kjøkken.
Skal tro hvor langt vi kommer?!

God morgenGod morgen
Ingen sol i dag
Tenker jeg skal prøve å pussle litt , lese ferdig boken heg holder på med og vaske øitt klær. Mannen skal rydde garasje
Her er det bare meg som er oppe som vanligNei, skulle man stått opp da? Klokka er åtte, et par av ungene er igang, mannen snur så vidt på seg.
Planen for dagen er å ta igjen alt det husarbeidet som er ignorert den siste tiden. Det behynner å plage oss. Så vaske klær, brette klær, legge bort. Rydde. Støvsuge. Tørke støv. Vaske bad og kjøkken.
Skal tro hvor langt vi kommer?!

Ja ja. Har da frihelg daHer "sov" de til rundt 08.30, hørte at eldste lekte litt smått på rommet, men forstyrrer ikke med en gang jeg hører lydHer kom toåringen tuslende 5.45, men sovnet faktisk mellom oss i senga til 8.20. Klarte jeg å sove( som er i konstant underskudd av søvn) mer? NeidaSå nå er jeg sliten og trøtt, mens resten av huset er opplagte og klare for en ny dag
Ja ja. Har da frihelg da
![]()
Den du la ut bilde av?Solsenga skrudd sammen og nesten helt ferdig , siste delene kommer til uka , men det er bare hodeputene tror jeg
JaDen du la ut bilde av?![]()