Problemet er lungene mine. De sliter med gåturer. Og beina og ryggen liksom. Men vi går turer og prøver sakte men sikkert å øke toleransen for fysisk aktivitet!Det sa jeg også for 4 år siden, da var jeg sofagris og veide rett over 100 kg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Problemet er lungene mine. De sliter med gåturer. Og beina og ryggen liksom. Men vi går turer og prøver sakte men sikkert å øke toleransen for fysisk aktivitet!Det sa jeg også for 4 år siden, da var jeg sofagris og veide rett over 100 kg....
Ryggen sliter jeg også med, men gåturer er supertProblemet er lungene mine. De sliter med gåturer. Og beina og ryggen liksom. Men vi går turer og prøver sakte men sikkert å øke toleransen for fysisk aktivitet!
Dessverre så er det asfalt, da det er det som er tilgjengelig her. Og det er ikke alltid jeg orker å gå heller, pga helsen. Mye vondt og jævlig. Men prøver når jeg orker hvertfall.Ryggen sliter jeg også med, men gåturer er supert
Hvilke type terreng går du i?
Håper ikke detHelt sikkert ikke første gangen de ansatte opplever det![]()

Ok, ikke mulighet til å kjøre et sted med annen type terreng?Dessverre så er det asfalt, da det er det som er tilgjengelig her. Og det er ikke alltid jeg orker å gå heller, pga helsen. Mye vondt og jævlig. Men prøver når jeg orker hvertfall.
Men hvis du har lagt deg... hvordan skal du kontrollere ungene?Håper ikke detfår bare si at de var noen luringer ikveld
![]()
Har ikke bil. Heller ikke tilgang på bil.Ok, ikke mulighet til å kjøre et sted med annen type terreng?
Hadde ekstreme problemer med bekkenet, som eskalerte ryggproblemene mine etter vi fikk Lille U, for meg var redningen å gå i skog og mark
Nå skulle jeg nesten ønske jeg kunne kjøre og hente deg.Har ikke bil. Heller ikke tilgang på bil.
Bergen, så funker dårlig. Men tanken setter jeg utrolig stor pris på!!Nå skulle jeg nesten ønske jeg kunne kjøre og hente deg.
Men ikke nå i disse tider, og jeg vet ikke hvor du bor....
Uff, og jeg som nesten ikke er i Bergen lengerBergen, så funker dårlig. Men tanken setter jeg utrolig stor pris på!!
Han tenkte at jeg enda ikke hadde sovnet, og at jeg sikkert kom til å si fra til dem snartMen hvis du har lagt deg... hvordan skal du kontrollere ungene?![]()
AhaHan tenkte at jeg enda ikke hadde sovnet, og at jeg sikkert kom til å si fra til dem snart![]()
He heHåper ikke detfår bare si at de var noen luringer ikveld
![]()
Fortsatt vondt men går sakte men sikkert fremoverSå bra. Hvordan går det med foten?
BraFortsatt vondt men går sakte men sikkert fremover