Skravletråden for april

Nei jeg tror ikke jeg vil si det er særlig godt heller. Men siden det ikke har gått ett år siden forrrige gang sp står det jo at det ofte blir verre. Må nok trenes opp igjen denne gangen, spørsmålet er vel om jeg har sjans til å komme meg så mye at det blirbjobb på tirsdag

Jeg hadde en gang for mange mange år siden et overtråkk som var skikkelig heftig. I over et år etterpå var ankelen svak, og jeg tråkket over igjen sånn ca året etter (ikke like alvorlig, men det var vondt noen dager det også) og der tok tid før den ble som før ja.

Jeg hadde en gang for mange mange år siden et overtråkk som var skikkelig heftig. I over et år etterpå var ankelen svak, og jeg tråkket over igjen sånn ca året etter (ikke like alvorlig, men det var vondt noen dager det også) og der tok tid før den ble som før ja.
Ja er vel dessverre sånn det er

Det var tydeligvis den store dagen for å lage rumpetroll her oppe i skogen her i dag :)
frosker.jpg

Gleder meg til sommeren:D
Ligge i den deilige nye solsenga mi å lese bok, sove ute , bade ogbare nyte livet

Hva gjør man når søvn er en mangelvare, du vet ikke hvorfor du ikke får sove, babyen sover, mannen sover, mens du bare vrir deg..
Og legen nekter å gjøre noe for du er for ung for sovetabletter selv om det er snakk om kanskje en gang i uka.
Ja hva gjør man? Jeg er utrolig sliten og trøtt..
Huff for en trasig situasjon . Har fått sovemedisin her før selv

Avbestilte turen vår i går. Kjedelig, men ikke akkueat noe alternativ:)

Hva gjør man når søvn er en mangelvare, du vet ikke hvorfor du ikke får sove, babyen sover, mannen sover, mens du bare vrir deg..
Og legen nekter å gjøre noe for du er for ung for sovetabletter selv om det er snakk om kanskje en gang i uka.
Ja hva gjør man? Jeg er utrolig sliten og trøtt..
Tja finner du fasiten si fra :)
Jeg fikk vel og merke sovemedisiner men de førte til hangover sp jeg sluttet men det er jo 10 år sideb

Klarer fortsatt ikke stå på den men litt mindre vond tror jeg :p
Hvordan går det med deg? Gikk det greit på jobb?
Ja går greit nok. Mest sannsynlig brudd:p jobb gikk fint. Halta rundt og var en rolig vakt.

Back
Topp