Skravletråden for april

Hva mener du med at det under vanlige omstendigheter?

Det var et problem hele sommeren i fjor, men jeg trøstet meg med at hun var bare tre. Det var mye trist og gråtende treåring i fjor

Og siden trampolina kom opp for under en uke siden har det vel vært 4 hoppedager. Og der har skjedd 3 av dem.
Jeg har vært den minste, og kjenner meg igjen. Det ble heldigvis bedre etterhvert.

Mannen min er kanskje ikke til vanlig så veldig flink på kjøkkenet, men den banankaken hans er til å dø for :)

Jeg har vært den minste, og kjenner meg igjen. Det ble heldigvis bedre etterhvert.
Både jeg og mannen er førstefødte, men min bror var knapt 2 år yngre enn meg. Og joda, plagsom til tider, men ikke helt på den måten.

Ja. Det er nettopp det

Aldersforskjellen er der. Og den respektere jeg. Den kommer til å være plagsom i ca 15 - 20 år til er jeg redd. Men. Ja.

Men om noen år vokser i det minste radius en til minstemor.
Ei som kengubarnet var mye med , hadde alltid lillebroren på slep, tenker det er en mellomting mellom det og ingebting.

Ærender unnagjort, på vei inn i siste butikk tråkker krg feil fordi jeg ikke så den forhøyede kanten , nå ligger jeg med foten høyt, ispose på og tårer som triller.. Ankelen har hovnet opp til dobbel str, den samme som jeg tok i fjor sommer så det var vel grunnen til at den var litt svak..
Spent på om jeg kommer meg på tur i morgen jeg
Oh no :arghh:

Både jeg og mannen er førstefødte, men min bror var knapt 2 år yngre enn meg. Og joda, plagsom til tider, men ikke helt på den måten.
Jeg er yngst , søster er 8 år eldre men tok mye ansvar for meg
Broren min er 4 år eldre

Siste natt før 3 dager fri igjen. For F3 natt til mandag :) halte rundt i natt da:hilarious:

Back
Topp