Var siste 2,5 mnd i graviditeten og 6 uker etterpå. Kunne ikke legge vekt på foten de siste to mnd. Ingen vet hvorfor men fysio behandlet en betennelse i foten.Åh da hadde jeg krepert
Gikk på krykker i 4 mnd på videregående , det var pyton
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var siste 2,5 mnd i graviditeten og 6 uker etterpå. Kunne ikke legge vekt på foten de siste to mnd. Ingen vet hvorfor men fysio behandlet en betennelse i foten.Åh da hadde jeg krepert
Gikk på krykker i 4 mnd på videregående , det var pyton
HuffVar siste 2,5 mnd i graviditeten og 6 uker etterpå. Kunne ikke legge vekt på foten de siste to mnd. Ingen vet hvorfor men fysio behandlet en betennelse i foten.
Ei som kengubarnet var mye med , hadde alltid lillebroren på slep, tenker det er en mellomting mellom det og ingebting.
Akkurat det vi endte med. Ikke med vilje. Skulle vært tre år, men den mistet vi. Og tre år var der kjappeste vi klarte. Men hadde vært minst da også. Men ikke like mye.Jeg er 5 år yngre enn mellomste. Så jeg var mye utafor frem til vi ble voksne gitt.
Det var jo aldri aktuelt for meg å ta ansvar for broren min. Det er 1 år og 8 mnd mellom oss, vi vokste sånnsett opp jevnaldrende ca.Jeg er yngst , søster er 8 år eldre men tok mye ansvar for meg
Broren min er 4 år eldre
Ja men sånn er det. Ikke alle som har det like lett der. Også en av grunnene til at vi dropper flere barn da den første tok veldig lang tid og jeg vil fokusere på hu vi har, men jeg skjønner at man vil ha flere veldig godt, i en perfekt verden ville vi også det,Akkurat det vi endte med. Ikke med vilje. Skulle vært tre år, men den mistet vi. Og tre år var der kjappeste vi klarte. Men hadde vært minst da også. Men ikke like mye.
Ja men sånn er det. Ikke alle som har det like lett der. Også en av grunnene til at vi dropper flere barn da den første tok veldig lang tid og jeg vil fokusere på hu vi har, men jeg skjønner at man vil ha flere veldig godt, i en perfekt verden ville vi også det,
Nå var vi alle uhell da ifølge mamma.![]()
Det skjønner jeg. Vi er egentlig bare fornøyd med vår. Hadde vi hatt kapasitet hadde en til vært fantastisk, men hu har heldigvis en fetter som er 8 mnd eldre som hu kan leke med å være med når vi flytter til Østlandet.Absolutt ingen av våre er uhell. De er etterlengtete og lsngtidsplanlagt.
Eldste tok oss 18 mnd. Å ha enebarn var ikke noe ønske fra noen av oss. Og neste er først 2,5 år etter. Det tok meg lang tid å få igjen mensen så selve prøvetiden var ikke så lang. Etter at jeg fikk den igjen etter den fødselen sa jeg til mannen ar vi måtte ta et valg. Aktivt prøve eller prevensjon. Vi prøvde. Et halvt år senere var lykken komplett. I nesten to uker. Deretter tok det nesten to år til og 8 kurer med hormoner, av og til tenker jeg at vi burde gitt oss før. Men hun gir sånn en glede, kompletterer familien så flott.
Bringer oss likevel i ubalanse. De to eldste er store. Men så er hun liten.
Vi er jo heldige og er friske begge to, det er annerledes.Det skjønner jeg. Vi er egentlig bare fornøyd med vår. Hadde vi hatt kapasitet hadde en til vært fantastisk, men hu har heldigvis en fetter som er 8 mnd eldre som hu kan leke med å være med når vi flytter til Østlandet.
Ja, det misunner jeg hos mange.Vi er jo heldige og er friske begge to, det er annerledes.
Det forstår jeg godtJa, det misunner jeg hos mange.![]()
God morgenGod morgen
Ikke noe bedre, får se utover dagen om Hvirdan det går , mulig jeg må ta en tlf til legevakten å høre, foreløbig har jeg ikke sjans til å tråkke på den og den er like hovenGod morgenhvordan går det med foten?
Sånn som her det , alltid først oppeAltid meg som er oppe lenge før alle andre her hjemmenå spiser jeg litt og så må jeg kjøre en bekjent til apotek...
Ikke noe bedre, får se utover dagen om Hvirdan det går , mulig jeg må ta en tlf til legevakten å høre, foreløbig har jeg ikke sjans til å tråkke på den og den er like hoven![]()

Jupp veldigså kjedelig
![]()
Huff da,, hørtes ikke godt utIkke noe bedre, får se utover dagen om Hvirdan det går , mulig jeg må ta en tlf til legevakten å høre, foreløbig har jeg ikke sjans til å tråkke på den og den er like hoven![]()
Nei jeg tror ikke jeg vil si det er særlig godt heller. Men siden det ikke har gått ett år siden forrrige gang sp står det jo at det ofte blir verre. Må nok trenes opp igjen denne gangen, spørsmålet er vel om jeg har sjans til å komme meg så mye at det blirbjobb på tirsdagHuff da,, hørtes ikke godt ut