Skravletråden for april

Savner også mamma, vurderer seriøst å sette opp et gammelt nettbrett vi har liggende og sende henne i posten slik at vi kan snakke med kamera over messenger.
Savner også pappa, men det er det liksom ikke så mye å gjøre med...
Synes det var en god ide jeg, du får overtale henne til å skjønne at det er lurt.

Søvnmangel er tortur.
Jeg ligger der, puster... fokuserer på pusten...
men Nope. Får jeg sove? Iblant. Men inatt Nope... babyen sover rolig i sin nye seng. Mannen sover.
Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Hadde det vært fordi at babyen ikke sov, så hadde det vært en ting. Men hu har sovi stabilt siden vi fikk den senga på onsdag. Kun en oppvåkning.

Regner her idag. Vi må "rømme" huset slik at samboer får sovet før mellom nattevaktene. Hva skal vi finne på, mon tro? :)

Ingen påske uten at det er appelsinmuffins til frokost/lunsj minst en dag.
De står o ovnen nå :)

3 t søvn ble det. Nå har jeg vært på6,5 km gåtur , skal snsrt en tur til byen flr å hente ringene som har ankommet :)

3 t søvn ble det. Nå har jeg vært på6,5 km gåtur , skal snsrt en tur til byen flr å hente ringene som har ankommet :)
Fint vær hos dere? Her pøser det, og da passet det fint for ungene å hoppe og løpe i vanndammene:p

Oppskrift?

Eller den mer høflige måten å utrykke seg:

Vil du dele oppskriften?
Henger meg på etter oppskrift:D
Fryktelig enkelt.
Bland 300 g mel, gjerne grovt, 100 g sukker, 2 toppede tsk med bakepulver, 1/2 toppet tsk natron (+ eventuelt skald fra 1 appelsin og 25 g malte mandler, men jeg droppet det i dag)
Smelt 100 g smør, bland inn 2 dl appensinjuice og 2 sammenpiskede egg.
Hell det våte i det tørre, rør sammen med en slikkepott, har i 12 store muffinsformer og inn i ovnen på 200 grader i 20 minutter

Fryktelig enkelt.
Bland 300 g mel, gjerne grovt, 100 g sukker, 2 toppede tsk med bakepulver, 1/2 toppet tsk natron (+ eventuelt skald fra 1 appelsin og 25 g malte mandler, men jeg droppet det i dag)
Smelt 100 g smør, bland inn 2 dl appensinjuice og 2 sammenpiskede egg.
Hell det våte i det tørre, rør sammen med en slikkepott, har i 12 store muffinsformer og inn i ovnen på 200 grader i 20 minutter
Mmmm, hørtes godt ut:D

Back
Topp