Skravletråden for april

Jeg har også litt varierende følelser for denne oppstarten:rolleyes:
Jeg også.

For hun i bhg særlig. Skolen får god tid på seg, kommer til å dele opp og bruke flere rom, jeg tenker vi dropper Sfo og bare ber henne gå rett hjem etter skolen. Men bhg. De er små, de er mange, de er tett på. Bhg har flere ansatte i risikogruppe og trolig sliter de med bemanning om de skal dele opp i så små grupper som det er anbefalt. Og som man en påpeker, penger til vikarer er der ikke (inside info, han er styreleder, det er foreldreeid, men regnskapet og budsjettet takk de legge frem før alt ble stengt, så det er alle som vet det om de leser det) jeg lurte på å holde mi hjemme i alle fall til skolen begynner for å avlaste litt i barnehagen. Når skolen begynner er det mulig hun gjerne VIL. Men vi ser litt an mannens permittering også. Hvilket behov vi fakrisk har for bhg.

Tidenes handletur
. Jeg har ikke vært på butikk siden 12.3
Jeg skulle påskehabdle for å avlaste mannen som både måtte jobbe og handle i kveld.

Vel. Jeg kom i kassa med full vogn. Har du avtslekort? Å, crap, lommeboka!!! Ringte mannen så han måtte komme å betale.

Boksen med tomater åpnet seg i vogna og spredde seg utover. Jeg plukket opp. Kastet de fleste.

Mannen kommer i det jeg har pakket alt, og betaler for meg. Fint. Vel hjemme. Havregryn pakken har sprukket. Det er havregryn i bilen. Det er nå også havregryn i to av posene, og på gulvet.

Minstemor hadde ikke sovnet da jeg ringte mannen så jeg sang til henne. Pakket ut varene mens hun "lå og ventet", men hun ropte på meg så her er jeg. 4 åringen sover ikke. Hun sovnet under pressekonferansen i dag så jeg antok hun ble krevende å legge. Men det er da måte på.
9 åringen er heller ikke i seng og 11 åringen nekter jo å ta kvelden før henne. (never mind at hun sover en time lenger hver morgen)

Og mannen som skulle jobbe..... Holdt jo på med legging av motvillig 4 åring all den tiden jeg var på butikkennog maser nå på de to eldste for å få dem i seng. Mens han prøver å få jobbet. Rapportering før påske.
Jeg handler i morra tidlig :) håper jeg er heldigere enn deg :p
Har akkurat levert oppgave nå og sitter i sofa med minste på 7 som ble så sulten hun måtte ha brødskive med leverpostei og falukorv :wtf:
hun sov leeenge i dag så er nok ikke så veldig trøtt (jeg jobbet med oppgave og det var så deilig med husfred at jeg ikke hasta med å vekke huset)

Noen her som har satt inn blastocyst ( befruktede egg dag 5) testet negativt dag 8 etter innsett. Begynt spotte litt brunt å fortsatt vært gravid? Lurer på om alt håp er ute. Bruker cyclogest. Kan man reagere på det i form av spotting? Men som sagt negativ test i dag (dag8 etter innsett)

Ser på vg.no at det er en supermåne i kveld.
Så det er derfor jeg slo av hodelykten min oppe på toppen her, langt inni skogen og ble stående helt fascinert før i kveld :)

Noen her som har satt inn blastocyst ( befruktede egg dag 5) testet negativt dag 8 etter innsett. Begynt spotte litt brunt å fortsatt vært gravid? Lurer på om alt håp er ute. Bruker cyclogest. Kan man reagere på det i form av spotting? Men som sagt negativ test i dag (dag8 etter innsett)
Jeg vet ikke, men ønsker deg masse lykke til.
Tror muligens du vil få flere svar dersom du oppretter en egen tråd og spør, er ikke alle her inne som er inne på denne tråden

Mannens dag for å stå opp, hu våknet grytidlig og holdt leven... så klart ble det uutholdelig mens mannen gikk på butikken siste gang før påske så jeg måtte stå opp med hu... og mate hu... havremel er de tomt for og vi har kun 400 g igjen.. og det er det vi lager grøt på...
så sier mannen gjennom soveromsdøra (sliter med å høre da) at vi kan redusere porsjonen og gi flaske etterpå, men jeg hører jo ikke det så jeg må reise meg etter å endelig ha fått lagt meg igjen..
kunne ikke det ha ventet liksom.

Er så stiv i ryggen i dag, hadde store problemer med å komme meg opp av sengen i dag.
Spent på hva de sier etter røntgen i begynnelsen av mai :rolleyes:

En får karre seg ut av senga, ungene er sultne. Mannen er igang med å jobbe, og ute pøseregner det.

En får karre seg ut av senga, ungene er sultne. Mannen er igang med å jobbe, og ute pøseregner det.
Vi våknet av en liten glad stemme som ropte "pappa, kommer du opp snart?", da var klokken litt på 8.
Jeg sitter her og ser ut i luften sammen med de to minste, og mannen jobber

Var på handling rundt 8 i dag. Var visst flere som hadde tenkt likt som meg:rolleyes: I dag må jeg få ordna påskeeggene. Tenkte å fylle i litt diverse og ikke bare godteri.

Var på handling rundt 8 i dag. Var visst flere som hadde tenkt likt som meg:rolleyes: I dag må jeg få ordna påskeeggene. Tenkte å fylle i litt diverse og ikke bare godteri.
Jeg skal en liten tur på Coop Obs! etter lunsj.
Bare noen småting jeg glemte på mandag. Skal ha chili-chees nugets, røkelaks, hvitløk og "husker ikke".
Når det kommer til påskeegge er jeg fryktelig kjedelig, har (i år igjen) kjøpt de ferdigfylte fra Haribo på Eurppris

Jeg skal en liten tur på Coop Obs! etter lunsj.
Bare noen småting jeg glemte på mandag. Skal ha chili-chees nugets, røkelaks, hvitløk og "husker ikke".
Når det kommer til påskeegge er jeg fryktelig kjedelig, har (i år igjen) kjøpt de ferdigfylte fra Haribo på Eurppris

Mannen skal en tur og handle i dag desverre, jeg var i går kveld men dro mot bedre vitende på kiwi (greit det da, jeg glemte lommeboka så mannen måtte komme og betale) og da var det ikke alt jeg fikk tak i... Så grusom opplevelse som mkn handletur var i går drar han i dag.

Og jeg legger meg på minne at heller ikke den store påskehandelen kan tas på kiwi. Ikke julehandelen heller. Resten av året ja, men den store handlende for mange dager hvor en vil ha litt spesielle ting, da finner jeg ikke rett alt på kiwi, og særlig ikke når hele landet handler den dagen. Kiwien når er en fin og passe stor butikk resten av året, men den er egebelig ganske liten. Og det merkes sånne dager.

Mannen skal en tur og handle i dag desverre, jeg var i går kveld men dro mot bedre vitende på kiwi (greit det da, jeg glemte lommeboka så mannen måtte komme og betale) og da var det ikke alt jeg fikk tak i... Så grusom opplevelse som mkn handletur var i går drar han i dag.

Og jeg legger meg på minne at heller ikke den store påskehandelen kan tas på kiwi. Ikke julehandelen heller. Resten av året ja, men den store handlende for mange dager hvor en vil ha litt spesielle ting, da finner jeg ikke rett alt på kiwi, og særlig ikke når hele landet handler den dagen. Kiwien når er en fin og passe stor butikk resten av året, men den er egebelig ganske liten. Og det merkes sånne dager.
Pleier å ta storhandel på Rema, men er det noe jeg trenger de ikke har der så ligger en Meny rett ved siden av og der finner jeg det meste.
Er skjeldent jeg er på Coop Obs!, men de chili-chees nugetsene der er mye bedre og sterkere enn de på Rema/Kiwi/Meny

Mannens dag for å stå opp, hu våknet grytidlig og holdt leven... så klart ble det uutholdelig mens mannen gikk på butikken siste gang før påske så jeg måtte stå opp med hu... og mate hu... havremel er de tomt for og vi har kun 400 g igjen.. og det er det vi lager grøt på...
så sier mannen gjennom soveromsdøra (sliter med å høre da) at vi kan redusere porsjonen og gi flaske etterpå, men jeg hører jo ikke det så jeg må reise meg etter å endelig ha fått lagt meg igjen..
kunne ikke det ha ventet liksom.

du kan stavmikse vanlige havregryn for å lage havremel :) Eller teste havregrynsgrøt, min spiser det, deilig havreansiktsmaske :hilarious: nå begynner han å få teken med skje da, så spiser helt selv med skje i tillegg til med fingrene, såå stolt :D

håper du får hvile igjen etterpå!

Ut å handle maling i dag , så handle resten av det vi ikke tok med i går.
Tror kanskje jeg tar en treningsfri dag også , en gang i uken må vel det være innafor

Back
Topp