Skravletråden for april

Ja. Det var det.

Mamma mener hun vil kose med ungene før de begynner på skolen igjen. Jeg tenker i så fall at jeg håper det er lenge til skolen begynner.... For jeg er ikke helt sikker på om det er lurt.
Og dermed er det trolig 2 skoleuker igjen før barna returnerer til skole.... Litt usikker på hva jeg føler om det:)

Vet ikke. Legen hans mener det bare er å slutte på medisin da, så da ser hun kanskje ikke på han som en i risikogruppe. Føler at det kan bli litt skummelt. Vi prøvde å slutte i desember i fjor, men det funka dårlig gitt.
Blir han dårlig uten medisin så er det lite vits i å slutte... makan.

Blir han dårlig uten medisin så er det lite vits i å slutte... makan.
Ikke sant?! Helt tullete. Det er nok pga et skjema vi måtte fylle ut sist vi var på kontroll om hvor mye han er plaget av astmaen i hverdagen, osv. Ikke klarte han testene han måtte igjennom heller da han ikke skjønte hvordan han skulle gjøre de. Vi kommer absolutt til å vente med å prøve å kutte ut medisin igjen.

Ikke sant?! Helt tullete. Det er nok pga et skjema vi måtte fylle ut sist vi var på kontroll om hvor mye han er plaget av astmaen i hverdagen, osv. Ikke klarte han testene han måtte igjennom heller da han ikke skjønte hvordan han skulle gjøre de. Vi kommer absolutt til å vente med å prøve å kutte ut medisin igjen.
Jeg har astma selv, og det tok lang tid før jeg kunne kutte ut medisin. Er fortsatt avhengig hvis jeg er syk, eller stresser lungene mine for mye.
Så det du sier der gir ikke mening for meg.
Han trenger fortsatt medisinene sine, det er tydelig.

Jeg har astma selv, og det tok lang tid før jeg kunne kutte ut medisin. Er fortsatt avhengig hvis jeg er syk, eller stresser lungene mine for mye.
Så det du sier der gir ikke mening for meg.
Han trenger fortsatt medisinene sine, det er tydelig.
Ikke for meg heller.

Tidenes handletur
. Jeg har ikke vært på butikk siden 12.3
Jeg skulle påskehabdle for å avlaste mannen som både måtte jobbe og handle i kveld.

Vel. Jeg kom i kassa med full vogn. Har du avtslekort? Å, crap, lommeboka!!! Ringte mannen så han måtte komme å betale.

Boksen med tomater åpnet seg i vogna og spredde seg utover. Jeg plukket opp. Kastet de fleste.

Mannen kommer i det jeg har pakket alt, og betaler for meg. Fint. Vel hjemme. Havregryn pakken har sprukket. Det er havregryn i bilen. Det er nå også havregryn i to av posene, og på gulvet.

Minstemor hadde ikke sovnet da jeg ringte mannen så jeg sang til henne. Pakket ut varene mens hun "lå og ventet", men hun ropte på meg så her er jeg. 4 åringen sover ikke. Hun sovnet under pressekonferansen i dag så jeg antok hun ble krevende å legge. Men det er da måte på.
9 åringen er heller ikke i seng og 11 åringen nekter jo å ta kvelden før henne. (never mind at hun sover en time lenger hver morgen)

Og mannen som skulle jobbe..... Holdt jo på med legging av motvillig 4 åring all den tiden jeg var på butikkennog maser nå på de to eldste for å få dem i seng. Mens han prøver å få jobbet. Rapportering før påske.

Og dermed er det trolig 2 skoleuker igjen før barna returnerer til skole.... Litt usikker på hva jeg føler om det:)

To skoleuker til min mellomste skal på skolen. 1-2 uker etter påskeferien kan minstemor i bhg, men jeg vet ikke.
Elste er jo "målet at skal komme på skolen før sommeren" så vi får vente og se.

Men om mamma får kose på dem.... Vet jeg ikke.

Back
Topp