Hvor mange år?Kom brått på av vi har bryllupsdag om en uke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange år?Kom brått på av vi har bryllupsdag om en uke![]()
Våkner du bare eller har du vondt?Mye dårlige netter
Og dermed er det trolig 2 skoleuker igjen før barna returnerer til skole.... Litt usikker på hva jeg føler om detJa. Det var det.
Mamma mener hun vil kose med ungene før de begynner på skolen igjen. Jeg tenker i så fall at jeg håper det er lenge til skolen begynner.... For jeg er ikke helt sikker på om det er lurt.
Samme herSatser på at vi skal gjøre det en dag det regner. Disse dagene det er fint vær sender jeg heller ungene ut.
Å...Fikk nettopp meld av pappa som forteller at onkelen min som hadde hudkreft, men som ble erklært frisk ifjor, nå er syk igjen med spredning til hode, lunge og lever![]()
Fikk meg en tur jeg ogsåNydelig vær ute , blir nok en tur i dag også men først må vi fikse en del ting.
Blir han dårlig uten medisin så er det lite vits i å slutte... makan.Vet ikke. Legen hans mener det bare er å slutte på medisin da, så da ser hun kanskje ikke på han som en i risikogruppe. Føler at det kan bli litt skummelt. Vi prøvde å slutte i desember i fjor, men det funka dårlig gitt.
Er det ikke andre måter dere kan sees på?Skulle ønske mamma var på FB.
Hun virker så ensom i disse dager, hadde hun være på FB kunne vi snakket over FaceTime og hun ville i det minste ha sett oss
Jeg har også litt varierende følelser for denne oppstartenIkke helt sikker på om jeg har lyst til å sende i barnehagen fra 20. april![]()
Vil tro det er endel?Jeg er glad min fortsatt skal være hjemme, tror uansettikke jeg hadde sendt han.
Spent på hvor mange som fortsatt holder barnehagebarna hjemme
Så trist å høreFikk nettopp meld av pappa som forteller at onkelen min som hadde hudkreft, men som ble erklært frisk ifjor, nå er syk igjen med spredning til hode, lunge og lever![]()
Ikke sant?! Helt tullete. Det er nok pga et skjema vi måtte fylle ut sist vi var på kontroll om hvor mye han er plaget av astmaen i hverdagen, osv. Ikke klarte han testene han måtte igjennom heller da han ikke skjønte hvordan han skulle gjøre de. Vi kommer absolutt til å vente med å prøve å kutte ut medisin igjen.Blir han dårlig uten medisin så er det lite vits i å slutte... makan.
Det er er det nokVil tro det er endel?![]()
Ja det tror jeg påFikk meg en tur jeg ogsåmed mamma. 14 grader og sol, helt fantastisk!
![]()
Det er stort sett våkner bare men noen netter er også smerterVåkner du bare eller har du vondt?![]()
Må være utmattende å ha det sånnDet er stort sett våkner bare men noen netter er også smerter
Jeg har astma selv, og det tok lang tid før jeg kunne kutte ut medisin. Er fortsatt avhengig hvis jeg er syk, eller stresser lungene mine for mye.Ikke sant?! Helt tullete. Det er nok pga et skjema vi måtte fylle ut sist vi var på kontroll om hvor mye han er plaget av astmaen i hverdagen, osv. Ikke klarte han testene han måtte igjennom heller da han ikke skjønte hvordan han skulle gjøre de. Vi kommer absolutt til å vente med å prøve å kutte ut medisin igjen.
Ikke for meg heller.Jeg har astma selv, og det tok lang tid før jeg kunne kutte ut medisin. Er fortsatt avhengig hvis jeg er syk, eller stresser lungene mine for mye.
Så det du sier der gir ikke mening for meg.
Han trenger fortsatt medisinene sine, det er tydelig.
Og dermed er det trolig 2 skoleuker igjen før barna returnerer til skole.... Litt usikker på hva jeg føler om det![]()