Jeg har ikke betalt på 3 eller 4 år, hurraDe to siste årene har jeg betalt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke betalt på 3 eller 4 år, hurraDe to siste årene har jeg betalt![]()
Hos meg har de begynt. Jeg er ikke permittert enda, men jeg har kollegaer som er der, og flere som blir etter påske.Jeg er hvertfall sikret jobb, men samboer kan ende med å bli permittert.. (han har en samfunnskritisk jobb, men det er fabrikk som er avhengige av leverandørene. Så hvis det svikter i ett ledd, så stopper hele greia)
Vi klarere oss heldigvis greit selv pm jeg er uten jobb, men det blir ikke like mye sparing ..Det må jeg også.
Mine går også rett på sparekonto tenker jeg.
Inntil en eller begge av oss får permitteringsvarsel, så klarer vi oss greit. Men det varer muligens ikke evig....
Jeg har ikke betalt på mange år. Men mannen betalte myyyyyye for 2016, for da var han arbeidsledig og hadde en forsikring som dekket billånet. Det ble regnet som lønn (men var jo ikke trukket skatt av. Det var dekning av lånet) og derved mye restskatt.Jeg har ikke betalt på 3 eller 4 år, hurra
Det blir ikke like mye sparing nei. Mannen er den som tjener mest av oss. Og over 6g så det merkes mest dersom det er han som permitteres, men tiden får vise. Pr nå så sparer vi jo bhg og sfo utgifter siden ungene er hjemme for tiden, men det er bare til det åpner igjen da.Vi klarere oss heldigvis greit selv pm jeg er uten jobb, men det blir ikke like mye sparing ..
Jeg betalte da jeg var under nav, begge gangene fikk jeg restskatt på henholdsvis 16 og 12000Jeg har ikke betalt på mange år. Men mannen betalte myyyyyye for 2016, for da var han arbeidsledig og hadde en forsikring som dekket billånet. Det ble regnet som lønn (men var jo ikke trukket skatt av. Det var dekning av lånet) og derved mye restskatt.
Jeg er jo lavtlønna og dagpenger er ingen stor sum akkurat , så da blir det vanskelig med sparing ,Spesielt siden jeg ikke jobbet hele fjoråret.Det blir ikke like mye sparing nei. Mannen er den som tjener mest av oss. Og over 6g så det merkes mest dersom det er han som permitteres, men tiden får vise. Pr nå så sparer vi jo bhg og sfo utgifter siden ungene er hjemme for tiden, men det er bare til det åpner igjen da.
Sluddet her før i dagDet laver ned. Og det legger seg.
Snø.
Bahh, jeg vil ha vår snart!
Det er da enda godt at han ikke blir det.Jeg er jo lavtlønna og dagpenger er ingen stor sum akkurat , så da blir det vanskelig med sparing ,Spesielt siden jeg ikke jobbet hele fjoråret.
Mannen blir hekdigvis ikke permitert noen gang![]()
Jupp, veldig glad han byttet jobb sommeren 2019 ellers hadde han vært permitert nåDet er da enda godt at han ikke blir det.
Vi er nok i relevant fare begge toJeg er jo lavtlønna og dagpenger er ingen stor sum akkurat , så da blir det vanskelig med sparing ,Spesielt siden jeg ikke jobbet hele fjoråret.
Mannen blir hekdigvis ikke permitert noen gang![]()
Godt å vite.Jupp, veldig glad han byttet jobb sommeren 2019 ellers hadde han vært permitert nå
Sluddet her før i dag
En av få ganger jeg er takknemlig for uførhet liksom..Jupp, veldig glad han byttet jobb sommeren 2019 ellers hadde han vært permitert nå
JaGodt å vite.
Det skjønne jegEn av få ganger jeg er takknemlig for uførhet liksom..
En av få ganger jeg er takknemlig for uførhet liksom..
Å shit og dra, snø er det siste jeg har lyst på nå.Det snør. Det snør. Tidelibom.