Hvorfor ikke?Får ikke skatteoppgjøret vårt før i september vi.... faen ta helvetes nav og fuckings skatteetaten.
Sorry for sterke ord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor ikke?Får ikke skatteoppgjøret vårt før i september vi.... faen ta helvetes nav og fuckings skatteetaten.
Sorry for sterke ord.
God bedring til ryggenBake dag og jeg er død i ryggenshy do I do this? må bare bli ferdig nå
blir nuggets kyllingvinger og diverse rest tilbehør til middag og så må vi handle til påsken - spørs om det er best i morra eller mandag?
Ikke det å fikse skaden i seg selv, men eventuelle innvendige følgeskader, minus egenandel.Håper forsikringen dekker eventuelle skader![]()
TakkSå kjiptkrysser fingre for neste natt!
Deilig å være ferdig med det!Tok handlinga i dag. Mangler brus og snop da, men det er fort gjort uansett.
Å neiDet laver ned. Og det legger seg.
Snø.
Bahh, jeg vil ha vår snart!
Fordi mannen min gikk fra ufør til ung ufør og mottok en stor utbetaling ifjor som de da trakk mye skatt for, så han får igjen mye, men for at det skal bli riktig så må de regne om på nytt igjen og det får de ikke gjort før mai, og det er lange lister som skal ha manuell sjekk, så de tror ikke det kommer før i september...Hvorfor ikke?![]()
Lenge siden jeg har bestilt noe nåJeg ryker snart på wish igjen....
For nå har de gått inn på voec, sånn at de tar mva inn i prisen. Og da blir det bittelitt dyrere, men ikke +179 i fortollingsgebyr pr pakke, og vips.... Så renner det sikkert snart inn kinapakker her igjen....
Skjønner jeg godtHar vært litt sol her men har også blåst noe så enormt. Fy så lei dette været.
Ja ikke rart. Tøffe tak2 dager igjen som fulltidsarbeidene, lærervikar og barnehagevikar før ferie.
Begynner å bli sliten
Uff slitsomt :/Gi meg styrke... Frøkna la seg 19.45, og kommet ut for å rope på meg for sjuende gang nettopp![]()
Håper dette er siste vannet dere får oppleve på en stundIkke det å fikse skaden i seg selv, men eventuelle innvendige følgeskader, minus egenandel.
Blikkenslageren kom i dag, fuget et hull i pipehatten men sier den er slitt og bør byttes. Den delen vil nok koste 7-8000 pluss mva antyder han visst. Hva som skal skje innvendig må vi finne ut av med forsikringsselskapet og hvor går grensen som innvendig. Det meste skaden er vel evt i taket.
April ja.. snart sommer.. mye som skjer, og ikke skjer. Ny start på mange måter for meg snart. Bekymret for fremtiden. Og får ikke sove..
God bedring!Lagt meg i senga, selvpålagt isolasjon til i morgen for å se an formen da.
Det hadde de virkelig fortjentJeg lurer på hvorfor de som jobber nært på corona-pasienter (leger, sykepleiere osv, særlig på sykehus) ikke får risikotillegg. De ønsker det, men har fått nei![]()
Aha....da er det jo bare å vente...Fordi mannen min gikk fra ufør til ung ufør og mottok en stor utbetaling ifjor som de da trakk mye skatt for, så han får igjen mye, men for at det skal bli riktig så må de regne om på nytt igjen og det får de ikke gjort før mai, og det er lange lister som skal ha manuell sjekk, så de tror ikke det kommer før i september...
FlinkOhoi, rydding gjennom fryseskap og fryseboks. Sortert slik at fryseboksen inneholder ting som er åpnet (poser med grønnsaker, kyllingfiletet, hjemmelagde ting) mens det i skapet er uåpnet og lagt i rekkefølge etter når det bør brukes![]()
Takk, blir gretten om jeg er smittetGod bedring!![]()
Åhhh dette skulle ikkr jeg ha lest...Jeg ryker snart på wish igjen....
For nå har de gått inn på voec, sånn at de tar mva inn i prisen. Og da blir det bittelitt dyrere, men ikke +179 i fortollingsgebyr pr pakke, og vips.... Så renner det sikkert snart inn kinapakker her igjen....