Skravletråden for april

Bake dag og jeg er død i ryggen :arghh: shy do I do this? må bare bli ferdig nå :bag: blir nuggets kyllingvinger og diverse rest tilbehør til middag og så må vi handle til påsken - spørs om det er best i morra eller mandag?
God bedring til ryggen:)
Påskehandel har jeg ikke tenkt på ennå:P

Håper forsikringen dekker eventuelle skader:(
Ikke det å fikse skaden i seg selv, men eventuelle innvendige følgeskader, minus egenandel.

Blikkenslageren kom i dag, fuget et hull i pipehatten men sier den er slitt og bør byttes. Den delen vil nok koste 7-8000 pluss mva antyder han visst. Hva som skal skje innvendig må vi finne ut av med forsikringsselskapet og hvor går grensen som innvendig. Det meste skaden er vel evt i taket.

Hvorfor ikke?:)
Fordi mannen min gikk fra ufør til ung ufør og mottok en stor utbetaling ifjor som de da trakk mye skatt for, så han får igjen mye, men for at det skal bli riktig så må de regne om på nytt igjen og det får de ikke gjort før mai, og det er lange lister som skal ha manuell sjekk, så de tror ikke det kommer før i september...

Jeg ryker snart på wish igjen....

For nå har de gått inn på voec, sånn at de tar mva inn i prisen. Og da blir det bittelitt dyrere, men ikke +179 i fortollingsgebyr pr pakke, og vips.... Så renner det sikkert snart inn kinapakker her igjen....
Lenge siden jeg har bestilt noe nå:P kanskje titte litt etterpå....

Ikke det å fikse skaden i seg selv, men eventuelle innvendige følgeskader, minus egenandel.

Blikkenslageren kom i dag, fuget et hull i pipehatten men sier den er slitt og bør byttes. Den delen vil nok koste 7-8000 pluss mva antyder han visst. Hva som skal skje innvendig må vi finne ut av med forsikringsselskapet og hvor går grensen som innvendig. Det meste skaden er vel evt i taket.
Håper dette er siste vannet dere får oppleve på en stund:) kjedelige greier!

Jeg lurer på hvorfor de som jobber nært på corona-pasienter (leger, sykepleiere osv, særlig på sykehus) ikke får risikotillegg. De ønsker det, men har fått nei:sorry:
Det hadde de virkelig fortjent

Fordi mannen min gikk fra ufør til ung ufør og mottok en stor utbetaling ifjor som de da trakk mye skatt for, så han får igjen mye, men for at det skal bli riktig så må de regne om på nytt igjen og det får de ikke gjort før mai, og det er lange lister som skal ha manuell sjekk, så de tror ikke det kommer før i september...
Aha....da er det jo bare å vente...:rolleyes:

Ohoi, rydding gjennom fryseskap og fryseboks. Sortert slik at fryseboksen inneholder ting som er åpnet (poser med grønnsaker, kyllingfiletet, hjemmelagde ting) mens det i skapet er uåpnet og lagt i rekkefølge etter når det bør brukes :p
Flink :)

Jeg ryker snart på wish igjen....

For nå har de gått inn på voec, sånn at de tar mva inn i prisen. Og da blir det bittelitt dyrere, men ikke +179 i fortollingsgebyr pr pakke, og vips.... Så renner det sikkert snart inn kinapakker her igjen....
Åhhh dette skulle ikkr jeg ha lest...

Back
Topp