Skravletråden for april

Aha....da er det jo bare å vente...:rolleyes:
Ja lett å gjøre det mens alle andre har ekstra penger pga skatten og folk får feriepenger, eneste vi får er ingen skatt på junilønninga. Hadde tenkt å slenge alt inn på bsu, så taper jo renter der. Har lyst til å bygge egenkapitalen liksom, ikke verdens letteste ting når man er to uføre.

God morgen, da er dagen igang. Det jobbes med skole, det jobbes med jobb, et planlegges møter, dog av ulik grad, mannen skal på allmøte ang permitteringsvarsel, jeg skal ha "felles lunsj på skype for å feire at bedriften fyller 25 år". LITT ulik alvorsgrad der altså.

Ungene gleder seg til påskeferien som starter når de er ferdig med oppgavene i dag, mannen rister på hodet og sier "as if" når jeg sier det er påskeerie fra i ettermiddag. Jeg har avtale om avspassering, men skal sjekke mail daglig og følge opp ved behov. Han skal nok jobbe, relativt mye.

God morgen ja. Mannen er godt i gang med hjemmekontor. Vi i gang med skole. Jeg har hatt fri siden onsdag og ikke jobb før skjærtorsdag om jeg ikke blir ringt etter før. Passer i grunn greit

Jeg trooooor eldstemann har "friminutt", jeg hører musikken fra super Mario.

På fløyte altså. Han spiller musikken, ikke spillet. På fløyta si.

God morgen, da er dagen igang. Det jobbes med skole, det jobbes med jobb, et planlegges møter, dog av ulik grad, mannen skal på allmøte ang permitteringsvarsel, jeg skal ha "felles lunsj på skype for å feire at bedriften fyller 25 år". LITT ulik alvorsgrad der altså.

Ungene gleder seg til påskeferien som starter når de er ferdig med oppgavene i dag, mannen rister på hodet og sier "as if" når jeg sier det er påskeerie fra i ettermiddag. Jeg har avtale om avspassering, men skal sjekke mail daglig og følge opp ved behov. Han skal nok jobbe, relativt mye.
Ikke noe fri for meg, må ta meg av oppgaveskriving og eksamensforberedelser :p men slipper å vekke hele huset ihvertfal og det er da noe ;)l

Pappa ble 55 år i går - det ble facetime hilsen på han og så tar vi med gave neste gang vi møtes. Han ringte i dag tidlig og er syk, sov ikke i natt og har fått halsbetennelse :( er vist slik det ofte begynner! nå kommer det nærme på altså! han blir sjekket i dag, holder seg hjemme ellers.

Ikke noe fri for meg, må ta meg av oppgaveskriving og eksamensforberedelser :p men slipper å vekke hele huset ihvertfal og det er da noe ;)l
Det er noe.

Elste står opp av seg selv og yngste kommer inn til oss og våkner enten før meg eller når jeg står opp. Men slipper å dra mellomste ut av senga og følge opp skole. Ja, også er det bare mannen som må jobbe mye. Jeg skal altså sløve litt. Kose meg med ungene.

Det er noe.

Elste står opp av seg selv og yngste kommer inn til oss og våkner enten før meg eller når jeg står opp. Men slipper å dra mellomste ut av senga og følge opp skole. Ja, også er det bare mannen som må jobbe mye. Jeg skal altså sløve litt. Kose meg med ungene.
Det blir godt med litt kosetid :) jeg skal prøve å jobbe bra i dag og legge ned plan for forberedelser ellers, tror først eksamen er 21.4 skal også levere essay samme dag, så må få gjort den ferdig først hvis jeg skal rekke å lese noe til eksamen

Fullt sengeskift på hele huset idag, holder på med andre tøyvask:happy:
Nå skal jeg ha meg en dusj, og så skal ungene bade :D

Pappa ble 55 år i går - det ble facetime hilsen på han og så tar vi med gave neste gang vi møtes. Han ringte i dag tidlig og er syk, sov ikke i natt og har fått halsbetennelse :( er vist slik det ofte begynner! nå kommer det nærme på altså! han blir sjekket i dag, holder seg hjemme ellers.
Håper det ikke er det..

Levert inn ukens oppgaver, må er det påskeferie forhåpentligvis så får vi se hvor lang den blir:confused:

Håper det ikke er alvorlig.

Back
Topp