Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ikke skatteoppgjøret vårt før i september vi.... faen ta helvetes nav og fuckings skatteetaten.
Sorry for sterke ord.
Pga en etterbetaling til min mann fra nav så må det regnes om for tidligere år, så han får korrekt utregning. Og det må utregnes manuelt, noe de ikke begynner med før i mai. Så null penger på oss før sent på året.Kvifor ikkje?
Pga en etterbetaling til min mann fra nav så må det regnes om for tidligere år, så han får korrekt utregning. Og det må utregnes manuelt, noe de ikke begynner med før i mai. Så null penger på oss før sent på året.
SurtFår ikke skatteoppgjøret vårt før i september vi.... faen ta helvetes nav og fuckings skatteetaten.
Sorry for sterke ord.
Oi det var raskt! håper mine tikker inn om to ukerKjedelig. Eg fikk penger i dag.
shy do I do this? må bare bli ferdig nå
blir nuggets kyllingvinger og diverse rest tilbehør til middag og så må vi handle til påsken - spørs om det er best i morra eller mandag?Veldig.. Vil ha de inn på BSUSurt![]()
Veldig..Kjedelig. Eg fikk penger i dag.
Mine ogsåPengene mine skal uansett inn på sparekonto så jeg bryr meg fint Lite om når de kommer

Rentene på bsu er høyere enn de fra skatteetaten så det plager meg.Pengene mine skal uansett inn på sparekonto så jeg bryr meg fint Lite om når de kommer
Jeg har sendt min men pengene kommer når de kommrr, sånn som alle andre årMine også
Må vel sette meg ned og gå ordentlig gjennom den snart, og få sendt avgårde![]()
De to siste årene har jeg betaltJeg har sendt min men pengene kommer når de kommrr, sånn som alle andre år![]()

Det må jeg også.Mine også
Må vel sette meg ned og gå ordentlig gjennom den snart, og få sendt avgårde![]()
Mannen skal også på butikk i dag. Men han kommer garantert ikke til å mangle brus og snop....Tok handlinga i dag. Mangler brus og snop da, men det er fort gjort uansett.
Jeg er hvertfall sikret jobb, men samboer kan ende med å bli permittert.. (han har en samfunnskritisk jobb, men det er fabrikk som er avhengige av leverandørene. Så hvis det svikter i ett ledd, så stopper hele greia)Det må jeg også.
Mine går også rett på sparekonto tenker jeg.
Inntil en eller begge av oss får permitteringsvarsel, så klarer vi oss greit. Men det varer muligens ikke evig....
Ja det forstår jeg godtVeldig.. Vil ha de inn på BSU![]()