Skravletråden for april

Det snør. Det snør. Tidelibom.

Pga en etterbetaling til min mann fra nav så må det regnes om for tidligere år, så han får korrekt utregning. Og det må utregnes manuelt, noe de ikke begynner med før i mai. Så null penger på oss før sent på året.

Kjedelig. Eg fikk penger i dag.

Bake dag og jeg er død i ryggen :arghh: shy do I do this? må bare bli ferdig nå :bag: blir nuggets kyllingvinger og diverse rest tilbehør til middag og så må vi handle til påsken - spørs om det er best i morra eller mandag?

Pengene mine skal uansett inn på sparekonto så jeg bryr meg fint Lite om når de kommer

Tok handlinga i dag. Mangler brus og snop da, men det er fort gjort uansett.

Mine også :p
Må vel sette meg ned og gå ordentlig gjennom den snart, og få sendt avgårde :shy:
Det må jeg også.

Mine går også rett på sparekonto tenker jeg.

Inntil en eller begge av oss får permitteringsvarsel, så klarer vi oss greit. Men det varer muligens ikke evig....

Tok handlinga i dag. Mangler brus og snop da, men det er fort gjort uansett.
Mannen skal også på butikk i dag. Men han kommer garantert ikke til å mangle brus og snop....

Det må jeg også.

Mine går også rett på sparekonto tenker jeg.

Inntil en eller begge av oss får permitteringsvarsel, så klarer vi oss greit. Men det varer muligens ikke evig....
Jeg er hvertfall sikret jobb, men samboer kan ende med å bli permittert.. (han har en samfunnskritisk jobb, men det er fabrikk som er avhengige av leverandørene. Så hvis det svikter i ett ledd, så stopper hele greia)

Back
Topp