Frøkna mi turner i senga og klager på at hun fryser når hun har beina oppetter veggen.Gi meg styrke... Frøkna la seg 19.45, og kommet ut for å rope på meg for sjuende gang nettopp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøkna mi turner i senga og klager på at hun fryser når hun har beina oppetter veggen.Gi meg styrke... Frøkna la seg 19.45, og kommet ut for å rope på meg for sjuende gang nettopp![]()
De har vel ikke gått ut med at de ikke nytter enda nei. Mange andre har. Pga "kontaminerte varer" med mulig korona smitte når de har vært ute av butikken.Det går fint å bytte størrelse på OBS![]()
Haha, jeg kunne hatt det verre daJeg ligger i dobbelsenga med frøkna her. Her har jeg ligget siden klokka 18.45. Såååå....![]()

Evig lang og tung dag på jobb, vært alene med ungene siden jeg kom hjem. Vi var ute og gikk en lang tur mellom middag og kveldsmat, fant diverse ting og tang langs veien. Prøvde å bruke opp energien hennes, men funket dårligGuttungen her har holdt på sånn siden oktober, han roer seg nærmere 22. All sympati frå meg![]()
OhoiFrøkna mi turner i senga og klager på at hun fryser når hun har beina oppetter veggen.

Hurra for april!
Deilig med mye søvn!Jeg har stort sett sovi siden 11tiden igår så...![]()
Så typiskDet er mistrøstig at det regner og regner og regner når jeg vet at taket ikke er tett....
Her har vi hatt snart 3 uker med sooool!Regn regn regn. Første gang på en liten stund at jeg har ork til å komme meg litt ut på tur og det regner. Ekkelt, jævlig, æsj.
He he jaHurra for april!![]()
Godt året ikke er over ennåApril faktisk.Jeg husker tydelig jeg sto på nyttårsaften med håp om at det året som sto foran meg skulle bli bedre enn det jeg la bak meg.
Jommen sa jeg smør.
![]()
Påskeferie er hjertelig velkommen ja2 dager igjen som fulltidsarbeidene, lærervikar og barnehagevikar før ferie.
Begynner å bli sliten
Sender over masse sovestøv!Gi meg styrke... Frøkna la seg 19.45, og kommet ut for å rope på meg for sjuende gang nettopp![]()
Godt året ikke er over ennå![]()

Enig i at starten har vært dritt....Helt sant. Har jo håp om at vi får fine stunder i 2020 også, det har bare ikke vært det helt store så langt i år.![]()
Evig lang og tung dag på jobb, vært alene med ungene siden jeg kom hjem. Vi var ute og gikk en lang tur mellom middag og kveldsmat, fant diverse ting og tang langs veien. Prøvde å bruke opp energien hennes, men funket dårligjeg var jo mer utkjørt enn hun var..
Vel, har liggi der mye. Mye våken også. Men slappet godt av!Deilig med mye søvn!![]()
Akkurat nå liker jeg deg ikke så myeHer har vi hatt snart 3 uker med sooool!![]()
Ja skjønner - håper det løser seg for dereDe har vel ikke gått ut med at de ikke nytter enda nei. Mange andre har. Pga "kontaminerte varer" med mulig korona smitte når de har vært ute av butikken.
Ja skjønner - håper det løser seg for dere
jeg har før handlet sko uten barn og det gikk greittegner opp foten, klippet ut og tar med
![]()