Skravletråden for april

Gi meg styrke... Frøkna la seg 19.45, og kommet ut for å rope på meg for sjuende gang nettopp:arghh:
Frøkna mi turner i senga og klager på at hun fryser når hun har beina oppetter veggen.

Det går fint å bytte størrelse på OBS :)
De har vel ikke gått ut med at de ikke nytter enda nei. Mange andre har. Pga "kontaminerte varer" med mulig korona smitte når de har vært ute av butikken.

Guttungen her har holdt på sånn siden oktober, han roer seg nærmere 22. All sympati frå meg:Heartbigred
Evig lang og tung dag på jobb, vært alene med ungene siden jeg kom hjem. Vi var ute og gikk en lang tur mellom middag og kveldsmat, fant diverse ting og tang langs veien. Prøvde å bruke opp energien hennes, men funket dårlig :rolleyes: jeg var jo mer utkjørt enn hun var..

Evig lang og tung dag på jobb, vært alene med ungene siden jeg kom hjem. Vi var ute og gikk en lang tur mellom middag og kveldsmat, fant diverse ting og tang langs veien. Prøvde å bruke opp energien hennes, men funket dårlig :rolleyes: jeg var jo mer utkjørt enn hun var..

Ikkje lett når dei styrer med søvn.

De har vel ikke gått ut med at de ikke nytter enda nei. Mange andre har. Pga "kontaminerte varer" med mulig korona smitte når de har vært ute av butikken.
Ja skjønner - håper det løser seg for dere :)
jeg har før handlet sko uten barn og det gikk greit :) tegner opp foten, klippet ut og tar med :)

Ja skjønner - håper det løser seg for dere :)
jeg har før handlet sko uten barn og det gikk greit :) tegner opp foten, klippet ut og tar med :)

Ja. Får vurdere noe slikt. Om vi går for Viking er det relativt trygt, det har de hatt før. I alle fall de eldste. Må sjekke yngstemor. Henne kjøpte hi til uprøvd en gang. Størrelsen var rett, men foten gikk ikke nedi. I likhet med sin bror som liten, høy vrist. Vi lette etter bunadssko til ham en gang som liten pjokk, og et merke vi fant gikk ikke foten nedi 4 nr for stort engang. Han har bedret seg noe og passer bedre i sko. Men er sensitiv på hva han mener er behagelig.

Søstrene blir vel stas for den ene og surt for den andre om vi gjør det enkelt og kjøper viking goretex, en blå og to plomme. Altså like sko til jentene. Men det bør være en enkel bestilling om mannen skal kjøpe sko alene og det er han som er den som handler hos oss.

Back
Topp