Skravletråden for april

På tide noen tok ansvar

Det er mistrøstig at det regner og regner og regner når jeg vet at taket ikke er tett....

Og hadde ikke mellomste hatt i lekse å spille yatzi hadde jeg ikke vært der oppe og lete etter den, er det ikke godt å si når jeg ville oppdaget det. Eller for den del, hvor lenge ser har vært der

Ikke fant jeg yatzy heller. Men det viste seg å bære en frivillig ekstralekse.

Velkommen april. No kan vår komme:D
Ungene etterspørr trampoline siden snøen er borte.

Det regner kattunger, og noen av dem kommer inn på loftet. Trampolina er ikke helt prioritert

Blikkenslager er kontaktet og kommer trolig i morgen for å tette rundt pipa. Samme som tok jobben på verandaen i sommer ang den forrige vannlekkasjen. Jeg vurderer å be ham bare lekke et blikkhus utenpå hele huset.... Så slipper han komme flere ganger.

Har null motivasjon kjenner jeg, men har fått gjort deler av ukens oppgave likevel.

Har null motivasjon kjenner jeg, men har fått gjort deler av ukens oppgave likevel.
Motivasjonen er vekke. Konsentrasjonen likeså.

Oppgavene. Nei, de samler seg opp. Folk rundt meg permitteres og jeg får ikke beskjed om hvem som skal gjøre jobben, og det påvirker direkte min jobb så jeg må gjøre det om ingen andre gjør det.

Hodet mitt. Er visst permittert tror jeg. Uten lønn.

Motivasjonen er vekke. Konsentrasjonen likeså.

Oppgavene. Nei, de samler seg opp. Folk rundt meg permitteres og jeg får ikke beskjed om hvem som skal gjøre jobben, og det påvirker direkte min jobb så jeg må gjøre det om ingen andre gjør det.

Hodet mitt. Er visst permittert tror jeg. Uten lønn.
Min motivasjon forsvant med beskjed om muligens uten jobb snsrt , det er ikke så motiverende å sitte å planlegge masse da når jeg ikke vet om jeg får vært med på oppgavene

April faktisk. :sorry: Jeg husker tydelig jeg sto på nyttårsaften med håp om at det året som sto foran meg skulle bli bedre enn det jeg la bak meg. :arghh: Jommen sa jeg smør. :shifty:

April faktisk. :sorry: Jeg husker tydelig jeg sto på nyttårsaften med håp om at det året som sto foran meg skulle bli bedre enn det jeg la bak meg. :arghh: Jommen sa jeg smør. :shifty:

Jeg heier på 2021 tenker jeg.

I løpet av 2021 har vi ikke barnehagebarn lenger. Det er litt rart. Eldste begynner på ungdomsskolen. Det er rart.

Men 2021 må bli bedre enn 2020.

Back
Topp