Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte ikke over ny mnd jegPå tide noen tok ansvar
Jeg var veldig obs på det ettersom ungene er opptatt av aprilspøk.Tenkte ikke over ny mnd jeg
Usj...Det er mistrøstig at det regner og regner og regner når jeg vet at taket ikke er tett....
Og hadde ikke mellomste hatt i lekse å spille yatzi hadde jeg ikke vært der oppe og lete etter den, er det ikke godt å si når jeg ville oppdaget det. Eller for den del, hvor lenge ser har vært derUsj...![]()
Fy faen, uheldig.Og hadde ikke mellomste hatt i lekse å spille yatzi hadde jeg ikke vært der oppe og lete etter den, er det ikke godt å si når jeg ville oppdaget det. Eller for den del, hvor lenge ser har vært der
Det er mistrøstig at det regner og regner og regner når jeg vet at taket ikke er tett....
Ungene etterspørr trampoline siden snøen er borte.Velkommen april. No kan vår komme![]()
Motivasjonen er vekke. Konsentrasjonen likeså.Har null motivasjon kjenner jeg, men har fått gjort deler av ukens oppgave likevel.
Min motivasjon forsvant med beskjed om muligens uten jobb snsrt , det er ikke så motiverende å sitte å planlegge masse da når jeg ikke vet om jeg får vært med på oppgaveneMotivasjonen er vekke. Konsentrasjonen likeså.
Oppgavene. Nei, de samler seg opp. Folk rundt meg permitteres og jeg får ikke beskjed om hvem som skal gjøre jobben, og det påvirker direkte min jobb så jeg må gjøre det om ingen andre gjør det.
Hodet mitt. Er visst permittert tror jeg. Uten lønn.
April faktisk.Jeg husker tydelig jeg sto på nyttårsaften med håp om at det året som sto foran meg skulle bli bedre enn det jeg la bak meg.
Jommen sa jeg smør.
![]()