God morgen
kontroll og bp hos fastlegen i dag - blir rart! veldig liten plass der og jeg håper på ikke mange mennesker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe..Jeg har ikke stått opp enda fakrisk. Må gjøre det... Handleliste ja. Det er mannen som har påtatt seg jobben som handler, og han.... Handler mye. Men om jeg setter en ting som er litt viktig på den butikken for de har det ikke på andre butikker på en liste, så kom han altså hjem uten.
Så jeg vet ikke om det er vits i at jeg lager liste. Med mindre jeg drar selv da.
2/3 våkne herDa er alle i huset våkne.
Lykke tilGod morgenkontroll og bp hos fastlegen i dag - blir rart! veldig liten plass der og jeg håper på ikke mange mennesker
4/5 her2/3 våkne her
Vi pleier ikke ha liste,,nannen får med det vi trenger som regel uansettJeg har ikke stått opp enda fakrisk. Må gjøre det... Handleliste ja. Det er mannen som har påtatt seg jobben som handler, og han.... Handler mye. Men om jeg setter en ting som er litt viktig på den butikken for de har det ikke på andre butikker på en liste, så kom han altså hjem uten.
Så jeg vet ikke om det er vits i at jeg lager liste. Med mindre jeg drar selv da.
Hehe..
Her der det jeg som handler.
Dersom han prøver kommer han hjem med halvparten av det som står på listen, og mange ting som ikke står der og vi ikke trenger, men som han syns var en god idé der og da
Altså, ikke det han ikke prøver, for det gjør han, det blir bare helt feil
Jeg er listoman.Vi pleier ikke ha liste,,nannen får med det vi trenger som regel uansett
Melk og brød klarer han helt fint, og ender opp med 2 poser her også.Min er flink å handle, men som jeg sier, han kan gå inn på en butikk med beskjed om melk og brød og vi som venter i bilen vedder på en eller to poser. To er somregel rett.
Det er mat vi kommer til å spise da, stort sett. En og annen bom, men ikke mye. Men det har hendt to poser og ikke noe brød ja.
Jeg er listoman for meg selv, mannen er voksen nok til å både handle og bestemme selv om han ønsker lister eller eiJeg er listoman.
Mannen bruker ikke liste, men ber meg gjerne skrive ned spesifikke ting som må huskes. Også glemmer han en av dem likevel.
Det er høyst mulig du ikke mente det sånn, men den ser gjorde vondt og gjorde meg sur.Jeg er listoman for meg selv, mannen er voksen nok til å både handle og bestemme selv om han ønsker lister eller ei![]()
Det var ikke det jeg mente nei . Jeg snakket for vår familie jeg men burde vel regnet med at det ble tolket i verste mening av noen. så nå logger jeg også av å finner på noe annetDet er høyst mulig du ikke mente det sånn, men den ser gjorde vondt og gjorde meg sur.
Aksepterer at jeg må spise frokost og få opp blodsukkeret, men under beltestedet å antyde ar jeg lager liste til mannen fordi han ikke er voksen nok til å handle altså. Det er han, selv om noen ting jeg trenger ikke er noe han tenker over behovet for. Og at det derfor er lurt at jeg lister opp noen ting vi trenger spesifikt, pluss "middag, melk og brød og pålegg" som han altså ordner helt selv.
Må si meg enig med deg.Det er høyst mulig du ikke mente det sånn, men den ser gjorde vondt og gjorde meg sur.
Aksepterer at jeg må spise frokost og få opp blodsukkeret, men under beltestedet å antyde ar jeg lager liste til mannen fordi han ikke er voksen nok til å handle altså. Det er han, selv om noen ting jeg trenger ikke er noe han tenker over behovet for. Og at det derfor er lurt at jeg lister opp noen ting vi trenger spesifikt, pluss "middag, melk og brød og pålegg" som han altså ordner helt selv.
Mannen min skriver liste og følger den til punkt og prikke. Men igjen, han har Asberger. Han er veeeeldig nøye på det meste. Jeg syns også lister er lure. Selv om jeg personlig hater å handle!Det er høyst mulig du ikke mente det sånn, men den ser gjorde vondt og gjorde meg sur.
Mannen som handler fordi jeg hater butikker.Må si meg enig med deg.
Selv om mannen ikke er noe flink til å handle betyr det ikke at han ikke er voksen.
Er alltid jeg som handler, og har alltid vært det de over 20 årene vi har bodd sammen, han mangler trening.
Det at det er en ting han ikke mestrer er ingen grunn til å antyde at han ikke er voksen
Det var ikke det jeg mente nei . Jeg snakket for vår familie jeg men burde vel regnet med at det ble tolket i verste mening av noen. så nå logger jeg også av å finner på noe annet